مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

بسم الله

with 2 comments

در راستای ثبت نام زیبای Raoros در تمام بلاگهای به دردبخور اینترنت، این بلاگ رو شروع کردم،

یادش بخیر اون موقع ها که هیشکی نمی دونست Word Press رو با چی می نویسن، حدود دو سال قبل، که یه چند تا جوون ایرانی در حال تلاش برای ایجاد ورد پرس فارسی بودن، من اولین بلاگ خودم رو اینجا تشکیل دادم .. کلی به سر و روش رسیدم .. کلی رنگ و لعاب بهش دادم و اینا .. بعدش سر این قضیه ی انرژی هسته مسته ای تمام بلاگ های ایرانی ورد پرس تحریم شدن و از جمله بلاگ عزیز من و اون موقع بود که من این Yahoo 360 رو شروع کردم و چه ماجراها پیش اومد که نباید میومد !

حالا اومدم اینجا، چقدر عوض و خوشگل شده !

ببینم می تونم مثل آدم اینجا بنویسم یا اینجا هم مثل بقیه بلاگام می شه؟؟؟؟

* سئوال: چه بلاگی را بلاگ خوب می دانیم؟

پاسخ: بلاگی که مثل آدم بشود انگلیسی و فارسی رو با هم تویش نوشت، بصورت پیش فرض فونتش تاهوما باشد، موقع بارگذاری و ادیت و این چیزا هی قر ندهد، بشود روی قالبش هر غلطی که مورد نظرمان بود بکنیم !

* ای خدا می شه برای یکبار هم که شده از رمانس و اشک و آه زمزمه هیچی ننویسم ؟؟؟ !!!! یعنی می شه؟

گوش می دهم به ترانه ی : Africa اثر باند Toto یکی از باندهای آمریکایی دهه 80 که بخاطر کاور کردن بسیاری از ترانه های جنر پاپ،راک و غیره شهرت بسیاری داشت.

 

 

 

Written by raoros

مارس 10, 2007 در 2:50 ب.ظ.

نوشته شده در من

2 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. صفحه اول یک دفتر زیباست
    بالا اومدن آفتاب زیباست
    روز اول سال آن میزان زیباست
    که به دنیا آمدن کودکی

    آری،
    شروع به راستی زیباست

    پسرکی ساده دل و تنها

    سپتامبر 11, 2007 at 7:32 ب.ظ.

  2. سلام😛
    پته ریزون نمیکنی؟
    یا کردی من خبر ندارم!؟
    موفق تر باشی

    raoros:چرا پته ریزون کردم، پته ریزون رو سرچ کن تو وبلاگم می بینی!

    gajamoo

    نوامبر 15, 2007 at 6:51 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

