مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

Deep Pain

with one comment

این روزهای آخر سالی دیگه دمار از روزگار من درآوردن، امروز حساب که کردم 12 ساعت مفید کار کردم و دقیقاً لحظه ای این میون نموند که من تلف کرده باشم یا از چیزی کوتاهی کرده باشم، 12 ساعت کار، با اینکه من یه دخترم، ولی بیشتر از حد توان یه مرد ..

حالا باز یه احمقی سنگ انداخته تو چاه و هزار نفر باید برن تو چاه تا گنده کاری اونو درست کنن و از طرف هیئت دولت محترم اعلام شده که روز 29 اسفند ( مستحضرید که تعطیل رسمی هستش!) برای بانکها تا ساعت 8 شب روز کاریه و باید حمالی بنمایند، حالا فکرشو بکنید که آخرین روز سال رو با استرس و ناراحتی مشغول تلاش برای پیدا کردن پرتقال فروش (همان سود تعهدی و قطعی) در بانک باشید و شب خسته و کوفته به منزل برسید و بدین وسیله گند زده شود به تمام تعطیلات عیدتان و همش به نظرتان احمقانه بیاد.

حالا هی به من می گن غز نزن و ناشکری نکن، مفت مفت کار می کنیم تا این دولت زنده بمونه که بیشتر به هیکل ما گند زده شود. !!!

*** خوب خوب مردم زحمتکش ورود اسکناس 5000 تومانی ( 50.000 ریالی ) رو هم به جمع بقیه اسکناس های سبز و آبی تبریک می گم، انشالله امسال سالی بسیار پر بار از تورم و خوش بختی برای همه مون باشه. !!! Amen

ضمناً به عنوان یک بانکی که دید گرافیکی نسبتاً خوبی هم داره همین جا به عنوان یکی از 10 ببینده اول این اسکناس در ایران اعلام می کنم که طراحیش فوق العاده زشته و خیلی از رنگهای بی حال و بی بویی مثل کرم استفاده شده و عکس امام هم همینجور تالاپی ناهمگون خورده وسط اسکناس !

راستی در مورد این فیلم 300 هم بگم فکر نکنم خیلی به دولت ایران بربخوره، وقتی که به این راحتی کله تخت جمشید رو دارن یواشکی زیر آب می کنن، چرا از یه عامل به این مهمی برای زشت نشان دادن چهره باستانی و اصیل ایران خوب استفاده و بهره برداری نکنن؟

خیلی غر زدما ! همشم سعی می کنم وقتی می رسم خونه یه صورتک خندان روی چهره خودم نقاشی کنم ولی تا کی باید زیر ماسک بمونم آخه؟

کی شعر تر انگیزد …. خاطر که حزین باشد؟

من می رم بخوابم، فردا هر جوری که هست، امیدوارم بدتر از امروز نباشه …

خدایا حال مامان من رو هم خوب کن …. می دونی که بهونه ی دیگه ای غیر از اون واسه موندن ندارم ….

گوش می دهم به : صدای دلم …. تحمل گذاشتن هدفون رو روی سرم ندارم، داره از درد می ترکه !

Written by raoros

مارس 12, 2007 در 6:06 ب.ظ.

نوشته شده در من

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. نمی تونم جلوی خنده خودمو بگیرم .خودمونیم خیلی باحال بود
    دمت گرم ،خیلی باحالی ،بابا منتقدسیاسی بپا نبرند زندان اوین.

    پسرکی ساده دل و تنها

    سپتامبر 12, 2007 at 3:38 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

