مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

من

with one comment

من وقتی سعی می کنم توضیح بدم » چگونه ام » ، دیوانه می شوم !

همه چیز را خراب می کنم، می گویم: » من کسی هستم که خیلی به هنر علاقه مند است ! »

» انقدر که تحصیلات عالیه اش را بخاطر این رشته ول کرده است به امان خدا ! »

و با اینکار گند می زنم به ذهنیت دیگران نسبت به خودم …

خوب وقتی از تو می پرسند که هستی چه باید بگویی؟

مسخره است هااااااا …..

* دقیقاً نمی دانم چه خبر است، از این که دور و برم می گذرد اطلاع ندارم، انقدر در این دنیای لامسب غرقم که از همه چیز فارغم، شادی های کوچک دنیا یادم رفته، امروز برای عید دیدنی رفته بودم خانه ی عمه ام، دیدم این زن با این که سن زیادی ازش گذشته، ولی هنوز با شادی های کوچک زندگی شاد می شود، دیدم که هنوز به عروسک های فانتزی علاقه دارد، هنوز به گلهای کوچک رنگارنگ کم عمر بهاری عشق دارد، هنوز از آرایش کردن لذت می برد و …. هنوز ذوق دارد.

او را با مادر خودم مقایسه کردم، با مادر من که هر چه داشته و دارد رو برای من می خواد، مادری که اگر بشود فداکاری را معنا کرد، معنایش می شود » مادر من» !

مادر من، که بعد 23 سال زندگی و نفس کشیدن در کنارش نمی دانم آیا چیز کوچکی از لذت های دنیا هست که او را خوشحال کند یا نه؟

مادری که هیچ زمان شادی واقعی در نگاه تنها و غم انگیزش ندیدم،

مادر من ……………. وجودی که تعریفی برایش ندارم، وجودی که وقتی در چشمانش خیره می شوم، اشک در چشمانم جمع می شود، حتی همین حالا …

اگر روزی از روزهای دنیا برسد و او نباشد، من چه باید بکنم؟

این چند وقته مثل یک دیوانه از خود بی خود شده دعا می کنم خدایا مرا زودتر از این دنیا ببر تا نکند، نکند، نکند رفتن مادرم را ببینم ………………………… اوه😦 نه ، نمی توانم تاب بیاورم ……………………..

هر کجا هست خدایا به سلامت دارش ….

* تعداد بلاگهایی که می نویسم زیاد شده، نمی دانم چی را کی و کجا نوشته ام؟ خودم را زیاد در این پروفایل و آن پروفایل پخش و پلا کرده ام ! این هم شد از زندگی آن لاین ما ! آدم که بی ثبات باشد، بی ثباتی اش به بقیه جاها هم سرایت می کند !

* گوش می دهم به : Say a little prayer for you (mix) صدای Diana king از فیلم محبوب من My best friend’s wedding !

Written by raoros

مارس 22, 2007 در 6:42 ب.ظ.

نوشته شده در من

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. بدون که ملت درمورد آدم چرت وپرت زیاد میگن، اینقدر هم نازک نارنجی نباش
    برو خدارو شکر کن ،اگه ذهنیت اطرافیانم درمورد من بدونی چی میگی

    در ضمن مامانت رو دوست داری و می خوای خوشحال کنی؛
    پس برو همین الان بغلش کن و ببوسش.به همین سادگی

    پسرکی ساده دل و تنها

    سپتامبر 12, 2007 at 4:01 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

