مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

It’s Gonna Be Me…

leave a comment »

مجبورم بنویسم …

دقیقاً 3 دقیقه و 11 ثانیه …

تا وقتی تحت تأثیر این صدا هستم …

1. باز من دیوانه ام، مستم …

2. حالم خوبه، همش واسه عکسه … واسه اینه که اون چند تا عکسی که بخاطر گرفتنشون از لنز دوربین می ترسیدمو، بالاخره گرفتم، و راضی ام … و باورم نمی شه که می تونم زاویه دید نسبتاً خوبی داشته باشم …

3. چند روزیه به یه موسیقی محرک نیاز پیدا کردم .. همش تو آرشیوم از این بالا پایین پریدنی هامو گوش می دم.

4. حالا می فهمم چرا روی آوردن به هنر، از هر نوعی، آدم رو تنها نگه می داره … چون این حقیقت بزرگ رو می فهمی، که هیچ کسی بهتر از خودت نمی تونه این همه احساس رو درک کنه و پناه بازوان هیچ انسانی واسه ما کافی نیست وقتی می شه تو بازوی صدا و تصویر خزید …

5. آن 3 دقیقه و 11ث ثانیه تمام شد! Repeat the song

6. بسه !

گوش می دهم به : It’s Gonna Be Me از باند سابق N’sync

Written by raoros

آوریل 15, 2007 در 7:44 ب.ظ.

نوشته شده در من

پاسخی بگذارید

