مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

انفجار

leave a comment »

1. یه احساس خیلی خاصی دارم، مثل اینکه مغزم در حال انفجار باشد !

انگار یک منبع بی پایان از اطلاعات و تصاویر جلوی چشمم باشه، بخوام همه رو با هم فرو بدم، و بدونم که توانایی فرو دادن و بالاتر از اون خلق یک همچون چیزهایی رو دارم، بعد به این فکر کنم، برای چنین خلقتی، نیاز به یک صبح دلپذیر و چند ساعت آزادی دارم که 100 % مال خودم باشم، ولی تمامی صبح های دلپذیر زندگی من کجا سپری می شود؟؟ در **** !

یه احساس خاص تری هم دارم، مثل اینکه بتوانی همه چیز را درک کنی و بگذاری انرژی درک هر چیزی از بدنت رد شود و نمی دانی این چقدر به آدم حال می ده! اینکه هر حرفی و هر چیزی را درک کنی … همه چیز از دیوار وجودم رد می شود…

2. آدم باید یک مدتی غیبت کند، یعنی نه اینکه فکر کنی دلم برایت تنگ نمی شود ها !!! نه ! اصلاً تو که زبان مرا نمی فهمی ! منظورم این هم نیست که تو فکر کنی که من فکر می کنم که تو یک چیزی هستی که هر وقت بخواهم تو را ول می کنم و هر وقت بخواهم میام سراغت و در تو را باز می کنم و انتظار دارم همه چیز عین قبل باشد ها !

نه ! اگر یک روزی برگردم و تو بگویی: «دیگر چیزها مثل قبل نیست ! دیگر برایم آن نیستی که بودی » و بعد مرا آزاد بگذاری که بروم پی کار، ناراحت نمی شوم ها ! ولی همیشه دوستت خواهم داشت، چون هیچ کس آنطور که تو مرا دوست داشتی، دوست نخواهد داشت و تا آخر عمرم این آرشیو ترانه های عربی ام رو نگه می دارم ! با تمام اینها، به رفتن و نماندن و برگشتن با دروغ هایم ادامه خواهم داد !

3. مسخره و چندش آور است ولی دلم برای بزرگراه چمران تنگ شده است، برای آنهمه ترافیک لعنتی … برای آنهمه چیز و میز که نمی دانم چی بود؟ اما دلم برای آن پارک لعنتی رفتگر هیچوقت تنگ نخواهد شد !

4. بی حس و بی عشق و بی » دیگری» ام ! بی هیچم، خالی و عادی و روان و یک جور و یک شکل و بی تغییرم … کاش برای همیشه همینطور می ماندم … ولی فردا، روز از نو، روزی از نو …

کاش فردا نیایی …

5. گوش می دهم به : حرم علیک از سامو زین ……………………….. >>>> زهرا

Written by raoros

آوریل 20, 2007 در 6:58 ب.ظ.

نوشته شده در من

پاسخی بگذارید

