مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

WTF?؟

leave a comment »

عجب اوضاعی شده !

من یک معتاد رسمی شدم به هر چی که مربوطه به فایرفاکس و گوگل و اینا … البته این اتفاق چند ماهیه که اتفاق افتاده و این رو امروز از اونجا فهمیدم که یک نگاه به در و دیوار فایر فاکس بدبختم انداختم و متوجه شدم چقدر اکستنشن و برچسب و اینا بهش آویزونه و سنگینه و این که هر جا گوگلی بود، » من » ای نیز بود ! و دیگر نمی توانم بدون آن زندگی کنم !

خلاصه این می شود که فایر فاکس هر کسی با اینهمه تیکه پاره که واسش دانلود می کنه و بهش می چسبونه، تبدیل می شه به یک اتاق ( و آنهم نه خانه) کاملاً شخصی ! طوری که رد پای همه ی کاراش توش مشهوده !

و البته این وسط استامبل بازی های من جای خودش رو داره !

و توییتر هم جای خوبی می باشد !

خدایا منو از این متعلقات دنیایی دیجیتالی برهان !

گوش می دهم به : اطلب اتمنا از همان الیسا و همان آلبوم بستناک…

Written by raoros

آوریل 25, 2007 در 2:30 ب.ظ.

نوشته شده در من

پاسخی بگذارید

