مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

مغز بستگی

with one comment

قسمت نمی شه انگار،دست تو رو بگیرم

برای آخرین بار، برای تو بمیرم

گریه نکن که اشکات، برای من یه درده

تحمل غم تو، منو دیوونه کرده

لا لا لا لا

بعد مدتها دارم یه آهنگه فارسی گوش می دم؛ فقط واسه اینکه تون صداش شبیه شادمهره!

هفت روز هفته کار و کار و کار … حتی پنج شنبه … تا 7 شب ! فردا هم که باید بریم … احساس می کنم 10 ساله دارم کار میکنم … ولی امروز برای اولین بار احساس کردم واقعاً برای کارم مفید و کارساز بودم، گرچه هیچ دل خوشی ازش ندارم!

خیلی خسته ام … کاش می شد یه هفته بخوابم …

زهرا

گوش می کنم به همون ترانه ی بالایی ! گرچه در پیته !!! ولی فقط بخاطر شادمهر !

Written by raoros

آوریل 26, 2007 در 7:30 ب.ظ.

نوشته شده در من

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. سلام.لطفااگه زحمتی نیست این ترانه روباصدابرام بفرستید.باتشکر………………………..

    www

    ژوئن 23, 2008 at 9:53 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

