مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

Stupid

leave a comment »

از آدمهای نفرت انگیزی که سعی می کنن با تمام وجودشون هی برات پیغام بذارن: ببین چه دنیا خوشگله ! ببین چه همه چیز زیباست !

و مدام سعی می کنن اینو تو مخت فرو کنن، بدم میاد.

من آدم مستدلی هستم ! من حتی برای شادی هام هم دلیل های محکم دارم، و هیچ سعی نمی کنم مثل آدمهای احمق با وجود تمام تناقض ها و نا زیباییها، هی داد بزنم تو صفحه های این و اون (یا حتی تو گوشهاشون) که دنیا زیباست …

اصلاً این کار هیچ دلیلی نداره از نظر من.

دنیا نه زیباست و نه اینکه نیست، دنیا بر پایه ی احوال من نوعی می چرخه، در واقع دنیا به خودی خودش بی شکله، و هیچوقت نمی تونه عین عروسک زیبا باشه !

خلاصه اگر می شد خودم این جور آدما رو خفه می کردم، یا یه چیزی بهشون می گفتم که دهن بزرگشان!! را ببندند.

فعلاً همین دیگه!

Written by raoros

آوریل 27, 2007 در 2:33 ب.ظ.

نوشته شده در من

پاسخی بگذارید

