مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

I am gonna kiss-some part of

leave a comment »

از دستشویی اومدم بیرون دستامو بشورم.

یهو یادم افتاد که هیچ سابقه نداره اینهمه وقت نباشه :-؟

بیشتر از یک هفته … تا حالا پیش نیومده … نه حرفی، نه حدیثی، نه خبری …

یادم اومد قرار بر خبری بود، اما خودم با زبان همچو مارم !!! خرابش کردم !

یهو اون خوره قدیمی خواست شروع کنه به جونم بیفته که یه زنگی بزنم، یه حرفی بزنم و خودمو تحقیر کنم …

که به خودم اومدم،

گفتم: زهرا، خیلی جدی، باید فراموش کنی🙂

فراموش …

گوش می دم به : hollywood از Madonna

Written by raoros

ژوئن 15, 2007 در 5:38 ب.ظ.

نوشته شده در من

پاسخی بگذارید

