مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

Your Paradise is not for me

leave a comment »

دارم به این آهنگ بالایی گوش می دم، یکی از اون ترانه های خاص Madonna است، خیلی نرم و دلنشین …

شرایط خاصی پیدا کردم، دور و برم همه چیز در حال تغییره، فکر میکنم این، اون دوره خاص سنی منه که باید تجربه اش کنم، شرایط کاری ام درحال تغییره، یکی دو تا از آدمای خاصی که قابل توجه بودن تو محل کارم، دارن می رن، خودم هیچ تعادلی ندارم، زندگی شخصی ام، زندگی کاری ام و تحصیلم همه در بحرانی ترین شرایطه … باید خیلی دقت کنم …

اصلاً گفتن اینها فایده هم نداره، شاید برای ثبت در تاریخ، و چه قدر هم مهمه، خوابم میاد، خمیازه می کشم، کار خاصی هم ندارم، امشب و فردا هم که می تونه برای خودش روز خیلی مهمی باشه …

گوش می دم به : Like a Virgin از Madonna

مثلاً من چقدر باید احمق باشم که در مورد موضوعات احمقانه ای مثل سهمیه بندی بنزین و اینا صحبت کنم، همین قدر که می شینیم برامون هر تصمیم احمقانه ای بگیرن به اندازه کافی حماقتمونو تثبیت می کنه ..

Fuck them all

Written by raoros

ژوئن 27, 2007 در 7:15 ب.ظ.

نوشته شده در من

پاسخی بگذارید

