مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

امروز

leave a comment »

امروز برای من خیلی روز خاصی است

اگر ننویسم چه شده، می ترسم روزی یادم برود،

که امروز چه قراری گذاشتم و این یکماه چه بر من خواهد گذشت؟

از امروز ، 6 مرداد ماه سال 86، مصادف با تولد حضرت علی (ع)،

من ،

چه می شود؟

چه شد که به این سرعت چنین تصمیمی گرفتم ؟

زهرا – شنبه – آن روز بعدازظهر ….

—————-
Now playing: FBR – 06 – Nobodys Perfect.mp3
via FoxyTunes

Written by raoros

ژوئیه 28, 2007 در 5:30 ب.ظ.

نوشته شده در him, من

پاسخی بگذارید

