مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

86-06-01

leave a comment »

آدم می مونه چهار شاخ که چطور هنوز چیزی رو شروع نکرده باید براش اسم انتخاب کنه،

اینه که همیشه اسم پست های بلاگ من بی ربط و بی معنیه.

خوب امروز هم از اون روزها بود که … گذشت بالاخره.

گذشتندونمش یعنی! یه همچین روزهایی وقتی زنده و سالم می رسم خونه باورم نمی شه که همه چیز سر  جاشه و من هم دچار مشکلی نشدم.

چند روز قبل حالم بد شد انقدر به این مسئله فکر کردم که چرا من هیچ دوستی ندارم؟ چرا انقدر تنهام و کذا و کذا…

یک روزهایی مثل امروز، به خودم می گویم بهتر که هیچ دوستی ندارم، یک فضول اضافی در دنیایم کمتر چه بهتر !

یک نفر که به رفت و آمدهایم و معاشرت هایم بیشتر از اینی که الان هست، گیر بده !

اما بدیش اینجاست که حقیقتاً نمی دونم دخترهای دیگر چطور فکر می کنند یا وقتشان را چطور و با کی می گذرونند؟

بدیش اینجاست که در یک جمله: جنسیت خودم رو به هیچ وجه نمی شناسم، چون آیینه ای روبروم نیست که بهم نشونش بده.

اینه که زیاد سرم کلاه می ره !

امروز توی اتوبوس مسافرتی که نشسته بودم، یک خانمی با بچه اش امد نشست بغل دست من، شوهرش و پسر کوچیکش جلوی من نشسته بودن و یک خانواده ی مشهدی هم بودند، زن جوان بود، حدود سی ساله، تو طول راه که خیلی هم طولانی بود، مدام این زن رو زیر نظر داشتم که ببینم چطوریه؟

نتیجه تحقیقاتم این شد که از سکون و بی حرکتی و سردی و بی تفاوتی اش نزدیک بود به خودم شک کنم! انقدر ساکت بود که فکر کنم اگر جلوی چشمش بچه اش را کتک میزدم احتمالا چیزی نمی گفت !😉

از امروزی که بر من گذشت اگر بخوام بگم، یه کتاب می شه، ترجیح می دم نگم …

از اون روزهایی بود که باید تا آخر عمرم تو دلم قورتش بدم و نگهش دارم …

تمام شد

—————-
Now playing: Madonna – Hung Up
via FoxyTunes

Written by raoros

اوت 23, 2007 در 2:35 ب.ظ.

نوشته شده در من

پاسخی بگذارید

