مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

آخ دلم!

with one comment

هیچ می دانی آدم اینطوری است،

برای خودش درد می تراشه،

یک مسئله اش که برطرف می شه، یک بدبختی دیگر برای خودش پیدا می کنه و آن می شود درد جدیدش …

من همان موجود 6 ساعت قبلم، که فکر می کرد الان که دارد رژ روی لبش می کشد، آخرین بارش است و

حالا که چشمش به روزنه ی نور خورده است، باز فکر دردهای دیگرش افتاده است،

الان احساس می کنم تنها شده ام (باز)، و مدتهاست پی هیچ دوست جدیدی نگشته ام،

حتی احساس عذاب وجدان می کنم که می توانستم (شاید) کسی را از یک بدبختی نجات بدم و اینکارو نکردم،

الان درد دیگه ای به جونم افتاده،

بعد از خوندن یه چند تا بلاگ اجتماعی، که همش توش نوشته بود سعادتمندی تو ایران = زندگی کارمندی، و یک زندگی روزمره (احمقانه) و کسی که چنین شانسی رو ترک کنه، احمقی بیش نیست !!😦

من دارم اینکار رو می کنم، دارم پا روی ساحل آرامشم می ذارم، از حقوق همیشگی و همیشگی و همیشگی آخر ماهم می گذرم، از وامهای کوچک و بزرگ سر راهم دارم می گذرم، از خانه دار شدن، ماشین دار شدن (کانه آب خوردن) دارم از همه اینها می گذرم، چون مثل یک احمق، نمی توانم زهرایی رو برای خودم تصور کنم که گرافیست و طراح نیست …

خدایا این درد از اونهم بدتره، خدایا این یکی تدریجی منو می کشه، اون یکی کار نیم ساعت بود، خدایا واسه خودت هم راحت تره که همین امشب کار منو تموم کنی و خیال خودتم راحت … به خدا راست می گم … خدایا، خدایا، نمی تونم اونی باشم که برام تصویر کردن … خدایا نمی تونم …

خدایا حداقل کمکم کن …

پی نوشت: دلم برای صحرا تنگ شده است … من دختر صحرا بودم …

—————-
Now playing: tarkan – over
via FoxyTunes

Written by raoros

اوت 31, 2007 در 8:44 ب.ظ.

نوشته شده در من

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. خوب بود

    محمد

    ژانویه 11, 2009 at 12:51 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

