مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

Yourself

with one comment

من مجبورم، من راهی ندارم،

باید قول بدهی:

قول بده، اول فکر کن بعد قول بده،

و یکبار هم که شده روی یک قولت بمان،

تمام شد.

قول می دهم.

قول می دهم.

من-قول-می دهم.

تمام شد.

—————-
Now playing: tarkan – dont leave me alone
via FoxyTunes

Written by raoros

سپتامبر 1, 2007 در 8:47 ب.ظ.

نوشته شده در من

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. قول، چه قولی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    زینگـــــ . شماره1- قول می ده که دیگه هیچ پسری رو تحویل نگیره
    زینگ . شماره2 – قول می ده از این به بعد هر کی بهش گفت » دیوونه یا تو نمیتونی با کی بمونی یا تو اینجوریی، فلانی، وهمانی ،…» تف کنه تو صورتش

    به این میگن یه پارازیت درست وحسابی.آخه مادر من ،من کی زندگی لعنطی ایم بعداز ظهر ها خوابیدم که الآن دفه دومم باشه ،پف …

    زینگ . بفرمایید شماره 3 – بابا اُسکُلِمون کرده

    ـــــــــــــــ
    *1.اسکل : نام پرنده ای که در تابستان غذا را در زمین ذخیره کرده و در زمستان وقتی که می خواهد از این ذخیره استفاده کند یادش نمیاد که آنرا کجا چال کرده
    2.همون سر کار گذاشتن خودمون

    پسرکی ساده دل و تنها

    سپتامبر 12, 2007 at 12:14 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

