مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

86-06-18

with one comment

خوب، یک سه روزی هست که ننوشتم،  دلیلش بی حرفیه، نمی دونم، یا بی حسی … یا چه فرقی می کنه؟

من هر روز اینجا سر می زنم، اینجا، منظورم وب ه. یک دختر آن لاین کوچک و تنها،

مامان و بابا رفتن مسافرت امروز، خوب، این یعنی من کاملاً تنهام،

و فکر می کنی به یک نفر که کاملاً تنهاست، امروز ممکنه چه پیشنهاد عجیب و غریب و بسی دور از انتظار شده باشه؟

انقدر که ابروهاش بالا پریده باشه و شاخ کوچکی از زیر مقنعه اش بیرون زده باشه !😉

تنهایی بد نیست، برای من که عالیه، هیشکی هیشکی هم که نباشه، باز من یه عالمه کار دارم که انجام بدم،

اوضاع دلم … خرابه … مهم نیست انگار … باید عادت کرد، مگه نه …

امروز احساس پوست کلفتی شدیدی کردم، به گذشته ام و به حرفایی که به انحاء مختلف به خوردم داده شده فکر کردم، که چقدر جلوی همه چیز ایستادم و سکوت کردم و دم نزدم، و ناگهان فهمیدم هیچ کس رو نمی خوام، کسی نیست که این روح کوچک و له شده رو درک کنه … خدایا چرا من رو مثل یکی از همینا نساختی؟ مثل همین ها که به سرتاپای آدم ایراد می گیرن و یه نگاه کوچیک هم به خودشون نمی اندازن … همینا که روی سطح آب که هیچی … روی باد هوا هم نیستن …

شاید تقدیر تنهایی رو خواسته، مگه نه؟

شاید یه روز برم از این دیار، شاید .. مگه نه؟

دوتا شعر قشنگ دیدم:

من آن خنجر به پهلویم که دردم را نمیگویم
به زیر ضربه های غم نیفتد خم به ابرویم
مرا اینگونه گر خواهی دلت را آشیانم کن
من آن نشکستنی هستم بیا و امتحانم کن

ما چون ز دری پای کشیدیم کشیدیم
امید ز هر کس که بریدیم بریدیم
دل نیست کبوتر که چو برخاست نشیند
از گوشه بامی که پریدیم پریدیم  ……..

Written by raoros

سپتامبر 9, 2007 در 6:15 ب.ظ.

نوشته شده در من, روزانه, شعر

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. آری
    گام های برخاسته ز زانوانم
    بسان آخرین گام های یک محکوم به مرگ لرزان است؛
    اما
    این خویشتن آگاه است از استواری گامهای وجودم
    در برابر این

    سیل دغدغه ها و مخاطرات

    و ضربات توفنده چرخ

    و آنکه پایان نامندش، مرگ

    پسرکی ساده دل و تنها

    سپتامبر 12, 2007 at 12:28 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

