مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

Of love and other demons

with one comment

نمی ذارم جلوی این درد گرفته بشه، عین زخمی که روش تازه دلمه بسته باشه، از این زخما که یه عالمه اش روی بازوهام هست و تا میاد روش بسته شه و خوب شه، با ناخنم پوسته قرمز روشو می کنم و دوباره روز از نو و روزی از نو …

حالا ناخن می کشم رو زخم خودم، پوسته شفاف و نازک روش کنده می شه و قطره ی کوچیکه خون از زیرش می زنه بیرون، درد می گیره و می سوزه و من باز یادم میاد چه بلایی سرم اومده …

آدما از بغلم که رد می شن، فکر می کنن هیچ بلایی سرم نیومده، من، زهرا، اینجا نشستم، چند روزیه تنها هستم، با این همه اینجا پشت دستگاهم نشستم، آخرین روزهای کاریم رو دارم طی می کنم، بعدش معلوم نیست چه می شه یا چه چیزی انتظارمو می کشه، بعد همه ی اینها، اینجا نشستم، و نفس می کشم و آدمایی که از بغلم رد می شن نمی فهمن که آیا بلایی به سرم اومده یا نه؟

اما، من اینهمه نیستم …

آه، کاش می توانستم قلبم را از سینه بیرون بکشم و در این آب بیندازم …

آه، کاش می توانستم قلبم را از سینه بیرون بکشم و در این آب بیندازم  (+)

Written by raoros

سپتامبر 13, 2007 در 2:20 ب.ظ.

نوشته شده در coelho, من

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. باز ام که غمگینی دختر…!
    منم غصه ام گرفت؛ خوب یه کم بخند دختر.

    اصلاً می خوای برات یه جوک تعریف کنم؟!
    « یه روز دو تا چینی می خورن به هم می شکنن».
    یاه یاه یاه.. رو آب بخندم

    هی،…
    میدونی ، الان که اینا رو می نویسم دارم به یه ترانه از sam Philippe گوش میدم ،نمی دونم اسم ملودی چیه، دقیقاً نمی فهمم چی میگه

    like a wndow…..
    i need my some belaindes now
    and I need love

    and i need god
    and i need fire to melt

    نمی دونم ،خوب متوجه نمیشم اما واقعاً قشنگه، ریتم اش رو خیلی دوست دارم ، و صدای خواننده اش وقتی که می خونه، مخصوصاً وقتی به اونجا می رسه که میگه and I need love انگار روح آدم تازه می شه
    فوق العاده است

    راستی تو چرا دیگه به هیچ آهنگی گوش نمیدی؟
    می خوام دوباره گوش میدم به ترانه and…

    فعلاً

    پسرکی ساده دل و تنها

    سپتامبر 14, 2007 at 11:07 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

