مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

86-06-25

with one comment

.::. 1 .::. چه شب مفیدی بود!

n تا بلاگ آی تی خوندم و خوب، شخصاً حس نوشتن چنین مطالبی رو ندارم، یعنی مطالب ترجمه شده در مورد آی تی، ولی مشتری پر و پا قرص همیشگی شون هستم!

و اینکه یک جا یک کامنتی از یه آقایی دیدم که نوشته بود وردپرس داره تبدیل به محلی برای ترجمه اخبار آی تی می شه که خوب این اصلاً نباید چیز بدی باشه، وردپرس به مراتب و مراتب و مراتب و … بهتر از بلاگفا و پرشین بلاگ و حتی یاهو360 و ایناست که فقط مایه دق کاربرن ! (البته بعد از وردپرس من امتیاز رو بلاگر می دم که یک سرویس گوگلی شده و خوب مگه میشه گوگل چیز بد توش باشه؟؟؟)

.::. 2 .::. امشب، اینطور که از اخبار برمیاد، آخرین شب تنهاییه، تمامی افراد محترم موجود در سفر یعنی مامان و بابا، برمی گردن و این هم خوبه هم بده! که مسلماً خوبی و بدی هاش بر همه ی افراد مجرد واضح و مبرهنه ! البته خیلی آدم بی عرضه ای بودم که از آزادی بی حد و حصرم استفاده نکردم ولی مگه کار زیاد و روزه و دلتنگی و مصائب منشعبه از این مسئله می ذاشت که به چیز جدیدی بپردازم؟

.::. 3 .::. تا همین چند دقیقه پیش تو اتاق راه می رفتم و بلند بلند حرف می زدم، حرفهایی که لازم بود رو در رو بگم و انقدر دور خودش دیوار کشیده بود که هیچ وقت جرات نکردم چیزی بگم، می خوام برای خودم تمومش کنم و بفهمم که نمی شه و نباید می شد و اشتباه کردم، خدا می دونه که چقدر برام سخته ولی دارم تحمل می کنم، تحمل و نه مقاومت … خدایا کمکم می کنی؟

.::. 4 .::. محض رضای خدا در مورد یه چیز بدردبخور هم حرف بزنم، الان دو کتاب دستمه، یکی رمان و اون یکی تاریخی -پژوهشی-هنری- دایره المعارفی و الخ !!!

خوندن اولی اگر اهل خوندن رمان حسابی و قوی هستید و خوندن دومی اگر از اهالی هنرید، توصیه میشه:

1. سه داستان نیویورک – اثر : پل آستر

2. تاریخ هنر – اثر: ارنست گامبریج.

Written by raoros

سپتامبر 16, 2007 در 6:00 ب.ظ.

نوشته شده در him, قصه, من, هنر, روزانه

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. روز هجران و شب فرقت یارآخر شد زدم این فال و گذشت اختر و کار
    آخرشد …
    آن پریشانی و….. ….حافظا

    پسرکی ساده دل و تنها

    سپتامبر 16, 2007 at 6:14 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

