مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

Just watch me babe …

with one comment

اگر بخواهیم بگوییم دلمان گرفته است و اگر بخواهیم بگوییم، قاب عکس روی دیوار را که برداشته ایم، زیرش یک جای خالی روی دیوار جا باقیمانده که هیچ جوری، حتی با یک سطل رنگ هم نمی توانیم اثرش رو از بین ببریم، آنوقت چه باید بگوییم؟

بگوییم فلانی دلم برایت تنگ شده است؟ اگر فلانی ای وجود دارد که دل من برایش تنگ شده است، پس چرا دهنم را به سادگی از هم باز کردم و به فلانی توهین کردم؟

از خودم می پرسم: آیا توهین کردم یا واقعیتی رو که مدتها روی دلم سنگینی کرده بودم، به زبان آوردم؟

هر چه بوده گذشته و رفته …

و هیچ باورت نمی شود، چقدر خودم را سرگرم این و آن کرده ام که یادم برود …

پریروز، خانه که رسیدم، سیم کارد و مودم adsl عزیزم رو گذاشتم تو یه جعبه و تقدیم مامانم کردمش، گفتم مامان اگر التماست هم کردم بهم برش نگردون .. تا یه چند روزی بگذره و من درها روم بسته باشه…

بعدش، به عادت روزهایی که لبریز می شم و سر ریز می کنم، رفتم جمکران و سردردها و نفرین ها و اشکهامو، همنوا با دعای توسل، به دست باد سپردم و تو خوب می دونی، وقتی هر سال و هر سال مواظب خودت نباشی و زخم بخوری، زخمات عمیق و چرکی می شن، و اونوقت حتی دعای توسل هم چند روز بیشتر تو وجودت دوام نمی یاره …

 

پائولو کوئیلو می گه:

وقتی قصه دردناکی تو قلبمون داریم، باید بشینیم هر روز و هر روز قصه اشو برای کسی یا برای خودمون تعریف کنیم، تا روزی دردمون تبدیل به قصه و افسانه بشه و تو فضا پخش بشه و بار ما سبک شه …

حالا من هر روز می شینم و از اول برای خودم – چون کس دیگه ای نیست- می گم که چی شد و چرا به اینجا ختم شد … شاید روزی افسانه ی تلخی بشوی و قصه ای شوی میون میلیونها قصه آدمای شکسته و تنها …

 

You can call me a sinner

Or you can call me a saint

Celebrate me for who I am

Or dislike me for what I aint

Cuz :

This is who I am

You can like it or not

You can love me

Or leave me

Cuz I am never gonna stop

No, no, you know !

I’ll be the garden

You’ll be the snake !

All of my fruits is yours to take !!!!

 

 

پ.ن 1: امروز بالاخره بعد از قریب به یک ماه از اون روز کذایی، نوت بوک بدبختم رو بیرون اوردم، بالاخره مودم دایال آپ نوت بوک هم به یه دردی می خوره !

 

پ.ن2: رونوشت !!!: احتراماً،فقط خواستم از این دوست جدیدی که نمی دونم کیه و با نام «پسرک ساده دل …» کامنت می ذاره تشکر کنم.🙂

 

—————-
Now playing: Madonna – Let It Will Be
via FoxyTunes

Written by raoros

سپتامبر 19, 2007 در 6:02 ب.ظ.

نوشته شده در coelho, Madonna, من, عکس

Tagged with

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. پس بالاخره تکلیفتو با این فلانی،همونی که روانیت کرده بود، همون «تو» اگه اشتباه نکنم روشن کردی و شاید به یه تعبیر درست تر یه جورایی تکلیفتو با خودت روشن کردی.
    خیلی دلم می خواد بدونم که این فلانی کی بود، چی بود و چه کار کرده بود که تو قلب اینقدر کوچیکت اونقدر غصه پر شده بود…؟!

    و اِه..
    یه نصیحت که نه، توصیه هم نه ، اصلاً، اصلاً هر چی خودت می خوای اسمشو بذار،…ولی هیچ وقت با این و اون صحبت نکن و یا از این جور کارا
    تا شاید مثلاً یادت بره
    چون تنها کاری که کردی اینکه که از مشکلات فرار میکنی ،درست مثل کاری که یه آدم الکلی یا معتاد میکنه ،درست مثل(البته دور از جونت)
    یه آدم ضعیف

    اصلاً من واقعاً درک نمی کنم که دختری مثل تو چه، چه نیازی به بودن دیگران داره؛من واقعاًدرک نم کنم
    تو،تو … توت،تو
    اونقدر صاف و ساده ای که حرفای دلت، غم و غصه ها تو، شادی ها تو و … همه رو خیلی راحت رو یه صفحه وب ،جایی که هر کسی به راحتی میتونه اون هارو ببینه میگی، کاری که خیلی از آدم ها حتی میترسن که انجامش بدن؛
    یا تو جامعه ای که اونقدر تنفر تو وجود خیلی از آدم هاست که از چشم هاشون، از گوش هاشون میزنه بیرون، تو اغده ها تو ، حرفای سنگینی کرده روی قلبتو به باد می سپری که تنفری تو قلبت نمونه و این به معنای واقعی قشنگه .
    از مرگ حرف می زنی ولی این زندگیه که از کنار تک تک کلماتت بیرون میاد…

    آره…

    یه وقت فکر نکنی این حرف ها رو مثلاً واسه دلداری یا تسکین درد یا چه میدونم از این جور مزخرفات میزنم ، نه اینها رو گفتم چون
    یه حقیقت،یه حقیقت محض

    حلا هم بی خیال دختر به جای غصه خوردن مثل حالا که من دارم این سیب رو گاز میزنم برو یه سیب خوشگل وردار بخور

    حالا هم به خاطر منم شده بخند ، آها. آ ..آها….بخند.آ .حالا شد.

    این هم واسه تو @};-

    پ.ن1:مرصی . دیگه داشتم فکر میکردم یه علف هرزم

    پسرکی ساده دل وتنها

    سپتامبر 19, 2007 at 9:22 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

