مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

I’m gonna avoid the cliché

with 7 comments

1. زندگی Custom شده لیاقت می خواد، اگر خواستین پا بذارین وسط زندگی یه آدم و Custom اش کنید، ببینین ارزش و ظرفیتشو داره یا نه؟

اگر نه که برید دنبال کارتون، چون اون لیاقتش همینه که از صبح تا شب به فعل مادیاتش مشغول باشه و آخر سر هم ننه اش یا یه زن بذاره تو دامنش (یا اگر دختره یه شوهر درپیت سنتی … گیرش بیاد) و بعدشم چند تا بچه و روزمرگی محض …. لیاقت بعضی ها همون قالب چهار گوشه ی یک متر در یک متر سنته … خودتونو خسته نکنین براش …

2. بعضی ها عشق Admin بودن هستن و فکر می کنن از آسمون افتادن که Admin بشن و هفته ای یکبار باید براشون روز جهانی Administrator باشه و نوشابه براشون باز شه !!

3. حجم اطلاعاتم به مقدار زیادی بالا رفته و بی نظم شده و خیلی از این شاخه به اون شاخه شده و خودم هم نمی دونم چی ها رو می دونم یا بلدم ؟؟؟

4. دیروز برای اولین بار :O موفق شدم از یوتیوب ویدئو ببینم، اونهم بدون استفاده از فیلترینگ، من چه خنگ بودم که نمی دونستم برای دیدن ویدوئوهای یوتیوب کافیه که www اولش رو برداریم و از آدرش http://youtube.com استفاده کنیم، و با این وجود من اینهمه مدت در حسرت بسر می بردم !!! برای شروع هم کلیپه jumpاز madonna  رو دیدم.  قشـــــــــــنگ بود !

5. در بی حرفی به سر می برم، حالا نوبت توئه !

6. Lyric منتخب من:    Die Another Day  by  Madonna :

I’m gonna avoid the cliché
I’m gonna suspend my senses
I’m gonna delay my pleasure
I’m gonna close my body now

Written by raoros

سپتامبر 21, 2007 در 10:04 ق.ظ.

نوشته شده در Madonna, من, روزانه

7 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. چه نظری بدم؟ اونم با این دوپهلو حرف زدن، زبان (admin) ?-: و…

    با اجازه ات بذار این بار یه کم واسه خاطر دل خودم بنویسم.

    دلم می خواد بگم که دلم گرفته و خسته ام
    بگم که دوست ندارم از پدرم پول بگیرم ولی فردا مجبورم
    بگم که سرم داره از درد می ترکه
    پاهام دیگه نای ایستادن نداره
    اما نمیگم .
    نه، زندگی ارزش شکایت کردن نداره،اهل غر زدن هم نیستیم- بهتر بگم نمی خواهم که نباشم-
    نه،..
    ما همونم که شاعر در وصف مون میگه :
    « روزگارمونه که پاییز میشه اما هیچوقت زمستون نیشه»

    نه،نه،نه! شکایتی نیست. مشکل ؟ نه .زندگی بی این مشکلات که لطفی نداره،واقعاً میگم.
    در هر صورت هم فرقی نمی کنه؛ این منم، همونی که روزگار نمی تونه به زانو درش بیاره. هیچوقت..

    در پایان،یک شعر.

    امشب، قبل ازخواب
    آنگاه که همه خوابند به غیر از من
    پنجره اتاق کوچکم را باز خواهم کرد
    شب را در آغوش خواهم کشید
    و آن ستاره کم سوی افق شرق است که بسان دخترکی هرزه از لبان بیرنگ من
    بوسه ای سرد می رباید
    زانو می زنم
    سینه به سینه شدن آن انگشتان خشن کوچک،
    در انتهای جاده سادگی
    قلب کوچک من این گونه می سراید

    ای خدای صبح
    ای خدای درخت نارنج
    ای خدای باهم بودن
    وخدایی که کوه بودن را در من آفریده ای

    و ای خدای زهرا و خدای زیبایی
    شکر.
    یک خسته

    پسرکی ساده دل وتنها

    سپتامبر 21, 2007 at 8:19 ب.ظ.

  2. دلم گرفت کلی …

    raoros

    سپتامبر 22, 2007 at 11:38 ق.ظ.

  3. نه.
    اینها رو نگفتم که که تو هم غصه دار شی.
    نه ، نه. بخند دختر
    اصلاً نباید این حرف ها رو می نوشتم

    پسرکی ساده دل و تنها

    سپتامبر 22, 2007 at 3:53 ب.ظ.

  4. وقتی دل آدم می گیره، دیگه کاریش نمی شه کرد پسرک عزیز …

    raoros

    سپتامبر 22, 2007 at 6:01 ب.ظ.

  5. چرا!

    میتونی وقتی غصه میاد به جای اینکه ازش متنفر باشی،بگی نمی خوامت،برو ،بشینی کنارش،چند وقتی رو باهاش بگذرونی .

    اگه خوب نگاه کنی می بینی اونم زیبایی های خودشو داره

    پسرکی ساده دل و تنها

    سپتامبر 22, 2007 at 7:06 ب.ظ.

  6. الان غصه هام یه کم خوب شدن،
    باورت می شه؟ هر روز و هر روز داستان خودمو برای خودم گفتم، هر روز و هر روز تو یه دفترچه شخصی نوشتم و انقدر گفتم و نوشتم تا افسانه شد، الان گهگاه ته مونده های بی قراری هام میاد سراغم ، یقه مو می گیره …
    ولی از اون بحران وحشتناک تاریک بیرون اومدم ….
    نمی دونم …

    raoros

    سپتامبر 22, 2007 at 7:15 ب.ظ.

  7. امیدوارم دیگه هیچوقت بر نگرده

    پسرکی ساده دل وتنها

    سپتامبر 22, 2007 at 7:42 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

