مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

Pavilion

with 15 comments

یه ذره عشق و حال،

بدین صورت:

عکاس: خودم یعنی زهرا خانم :D

© Hewlett-Packard

Written by raoros

سپتامبر 21, 2007 در 4:17 ب.ظ.

نوشته شده در notebook, من, هنر, عکس

Tagged with ,

15 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. خدا نصیب ما هم بکنه!

    lukadium

    سپتامبر 22, 2007 at 12:04 ق.ظ.

  2. wow…!

    خیلی قشنگه.مبارکت باشه

    پسرکی ساده دل وتنها

    سپتامبر 22, 2007 at 2:56 ق.ظ.

  3. منم بی‌ام‌و خریدم باید عکسشو بذارم تو وبلاگم؟ دو نقطه دی

    mychamber

    سپتامبر 22, 2007 at 1:19 ب.ظ.

  4. بذار خوب !!!
    من که از خدا مه!
    میام یه کامنت توپ برات می ذارم !

    raoros

    سپتامبر 22, 2007 at 6:00 ب.ظ.

  5. چرا این مطلب دوباره مطلب اول شده؟
    خوب چون دوباره اومده منم دوباره نظر میدم!

    عکاسیت حرف نداره

    پسرکی ساده دل و تنها

    سپتامبر 22, 2007 at 7:17 ب.ظ.

  6. ممنون
    هم خجالتم دادی هم امیدوارم کردی عزیز !

    raoros

    سپتامبر 22, 2007 at 7:21 ب.ظ.

  7. عکاسی تو وجودته،تو خونتِ .

    نه، من امیدوارت نکردم .
    من فقط یه حقیقت رو به زبون آوردم.حقیقتی که حس کردمش حقیقته

    پسرکی ساده دل وتنها

    سپتامبر 22, 2007 at 7:35 ب.ظ.

  8. نه من حسابداری نمی‌خونم. مدیریت می‌خونم. حسابداری هم شد رشته؟ میری یه سی‌دی برنامه می‌خری 250 تومن. کل حسابدارای ایران رو می‌شه روی یه DVD 9 زد.

    mychamber

    سپتامبر 22, 2007 at 7:46 ب.ظ.

  9. این قضیه کل ایران و dvd9 خیلی باحال اومدی

    تو خودت نه .اشتباه نکن، می شد حدس زد که رشته تحصیلیت نیست

    عکاسی به معنای تام عشق می خواد و استعداد که تو هر دو شو داری .
    من که اینو از خودم در نیاوردم . اینو عکسات بهم میگه

    خصوصاً اون چهارمی با اون زاویَش

    پسرکی ساده دل وتنها

    سپتامبر 22, 2007 at 7:54 ب.ظ.

  10. خوشحالم که خوشت اومده از عکسا پسر !

    raoros

    سپتامبر 22, 2007 at 8:15 ب.ظ.

  11. الان که دارم اینو می نویسم ساعت چهار صبحه،
    دیشب یه کمی خسته بودم و می بینی که، کامنتی رو که کسی دیگه نوشته بود،فکر کردم که تو نوشتی. بعد از اشتباهی که کردم حالم دمق شد؛مدتی صبر کردم و دیدم تو هم که چیزی ننوشتی فکر کردم که خسته شدی ودیگه نمی خوای که ادامه بدی واسه همین دیسکانکت کردم.

    ولی الان میبینم که ادام که دادی .لابد منتظر جواب موندی، عذر می خوام ؛ ولی بدون که من عاشق بحث مون بودم

    به علاوه درسته کامنت یکی دیگه باعث شد که اون آخری رو بنویسم ولی همه اش واقعیت بود

    پسرکی ساده دل و تنها

    سپتامبر 23, 2007 at 1:30 ق.ظ.

  12. لپ تاپ شما خیـــــلی خوشکله. مبارکت باشه
    اما عکاسی، خیـــــلی عالیه. جداً خودتون گرفتید. به نظر من بی‌نظیره

    علیرضا حسینی

    سپتامبر 24, 2007 at 9:06 ب.ظ.

  13. بله خودم گرفتم
    ممنون از لطفتون🙂

    RaoRos

    سپتامبر 24, 2007 at 9:08 ب.ظ.

  14. […] 8- فتو بلاگ تنها وبلاگ یا بهتر بگم فتو بلاگی که داره خوب عمل میکنه و با وردپرسی ها مَچ شده(اصطلاح بهتر ندارین؟ سازگار هم خوب بجای مچ)، جناب تابلو هست که فقط چیزای تابلو می زاره(!). جای عکسای یک عکاس حرفه ای خالیه! این عکس ها را هم ببینید – این ها هم همینطور […]

  15. i am not able to understand , what you have to say as i am not able to pick up this language , can you help me understanding this blog!
    its tough!

    Cheap laptops

    اکتبر 30, 2007 at 5:16 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

