مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

My Muzik and so on

with 11 comments

1. بعد از اینکه سایت http://4shared.com دو بار اکانت عزیز من رو با حدود مجموعاً 500 MB ( دو پروفایل ) موسیقی آپلود شده از روی سایبر محو کرد، من تحقیقاتی به عمل آوردم که از یه سرویس دهنده دیگه بجای این سایت استفاده کنم، ولی متاسفانه به نظر میاد بهترین سرویس دهنده ای که موسیقی های آپلود شده رو بصورت فهرست وار نمایش می ده و امکانات خوبی داره، همین باشه و من برای بار سوم (عرض می کنم!) از همین سایت استفاده کردم، تا ببینم کی باز من رو بدلیل شکوندن! قانون های خودش حذف می کنه! (البته انگار پرشین گیگ هم خوبه، منتها دعوت نامه می خواد)

+ ترانه ی Right here waiting از Richard Marx (دانلود از این لینک)

+ ترانه ی Papa Don’t Preach از Madonna (دانلود از این لینک )

+ دایرکتوری نوپای من در این سایت: http://elmoro.4shared.com

تابلوی زیبای Scream اثر Edward Munch

پی نوشت: این تابلو همون پازل احتمالاً هزار تیکه ای که اون دختره (خانم مهندسه ، اسمشو نمی دونم) تو سریال میوه ممنوعه داره درست می کنه و احتمالاً تا آخر سریال تموم می شه!😀

— تو مرده ای، اما من چه کنم؟ روزهایی را لباس سیاه بپوشم و آسمان دلم را با ابرهای خاکستری بپوشانم و کاغذی را از میان سالنامه ام تا بزنم و رویش بنویسم: خاطرات دوران نقاهت ….؟ دوران نقاهت من چندین و چند روز طول خواهد کشید؟ آیا برایم پارچه های رنگین می آورید تا لباس عزایم را از تن درآورم؟

:–)

Written by raoros

سپتامبر 30, 2007 در 10:07 ق.ظ.

نوشته شده در download, Madonna, من, هنر

Tagged with , , ,

11 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. سلام🙂 من شما رو هر روز ميخونم با فيد البته .. اگه باسه پرشين گيگ دعوت نامه ميخواین من ميتونم واستون بدم چون يه اکانت دارم اون جا .. ايميل بديد بهم🙂 .. با سپاس نيوشا

    نيوشا

    سپتامبر 30, 2007 at 10:42 ق.ظ.

  2. اوپس ايکون نشون ميده ورد پرس .. کامنت من پره خنده شد ..

    نيوشا

    سپتامبر 30, 2007 at 10:44 ق.ظ.

  3. حاجيه خانم! چرا شما از باكس دات نت استفاده نمي‌كنيد.ويجتش را هم بگذاريد در سايدبار مبارك.نه تنها فايل موزيك كه تمام فايلهای پالود شده خود را مي‌توانيد در همان ويجت نمايش داده و حتي خوانندگانتان از همينجا -داخل وبلاگتان به ان قطعه موزيك دسترسي يابند.
    در پناه حق!

    mhmazidi

    سپتامبر 30, 2007 at 4:20 ب.ظ.

  4. اینو که خودم می دونستم دکتر!
    ولی سایتش رو دیدم، دوستش نداشتمش😀

    RaoRos

    سپتامبر 30, 2007 at 5:00 ب.ظ.

  5. جالب بود !
    بازم بهم سر بزن😉

    ali.pb

    اکتبر 1, 2007 at 1:54 ب.ظ.

  6. خوشحالم که خوشحالی

    همون پسرک ساده ی تو

    اکتبر 1, 2007 at 7:14 ب.ظ.

  7. کجایی تو دختر؟
    چند روزی ازت خبری نیست

    پسرک

    اکتبر 5, 2007 at 5:13 ق.ظ.

  8. ساعت 12:33 است و هنوز خبری از آپدیت نسیت
    و این از کسی مثل زهرا با اون سابقه که هر جمعه حداقل دو بار بلاگ رو آپدیت می کرد خیلی بعیده و از اون مهمتر، عجیبه
    بخصوص اینکه چند روزی هم هست که پیداش نیست

    نمی دونم چی شده

    پسرک

    اکتبر 5, 2007 at 9:13 ق.ظ.

  9. خوب ساعت راس 7:00 و هیچ خبری از این دختره نیست
    واقعاً عجیبه
    خوب شایدسرش شلوغ..، آخه اینطور
    شاید هم رفته باشه سفر،آره .. نه آره چیه، سفر هم رفته باشه لپ تاپ میلیون دلاریش که همراشه
    نمیدونم

    دلم شور افتاد
    این مساله دیگه داره یه جورایی نگران کننده میشه

    دختر اگه زنده ای یه ندا به ما بده….

    پسرک

    اکتبر 5, 2007 at 3:41 ب.ظ.

  10. یادش به خیر ، یه مدتی خیلی این Right here waiting ریچارد مارکس را گوش می‌کردم.
    Raoros: بابا! دکتر افتخار دادید به وبلاگ ما چه عجب !😉

    علیرضا

    اکتبر 6, 2007 at 9:57 ب.ظ.

  11. http://esnips.com را امتحان کن. از همه نظر از این فورشرد خراب شده به‌تر هست.

    Vahid Rahmanian

    اکتبر 9, 2007 at 4:23 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

