مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

theme های شیک برای آدمای خوش سلیقه

with 7 comments

به افتخار خودم و تعداد انگشت شمار آدمهای خوش سلیقه ی W900 دار😀

alein

 

پیش نمایش کامل

 

دانلود پوسته

 

نام پوسته: سرزمین بیگانه

anime

پیش نمایش کامل

 

دانلود پوسته

 

نام پوسته: ساکورا و سایوران

پیش نمایش کامل

 

دانلود پوسته

 

نام پوسته: دشت خواب

 

 

پیش نمایش کامل

 

دانلود پوسته

 

نام پوسته: سرزمین رویا

 

پیش نمایش کامل

 

دانلود پوسته

 

نام پوسته: آبــــــی ( به نظر من خیلی زیباست🙂 )

پیش نمایش کامل

 

دانلود پوسته

 

نام پوسته: آکوا

 

خسته شدم دیگه! واسه امروز بسه!! اخه من ذوق مرگ شدم اینا رو دیدم، واسه گوشی W900 پوسته با کیفیت خیلی کمه ! (مهجور واقع شده)، گفتم شاید احیاناً کسی از این مدل داشته باشه و به این مشکل دچار باشه!

منبع( + )

Written by raoros

اکتبر 9, 2007 در 11:42 ق.ظ.

نوشته شده در download, mobile, theme, من

Tagged with ,

7 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. اینم شد گوشی؟

    mychamber

    اکتبر 9, 2007 at 6:58 ب.ظ.

  2. اون پوسته ی اکوا واسه سونی اریکسون خیلی کلاسیک و شیکه.
    خیلی بی سلیقه ای mychamber 😉

    lukadium

    اکتبر 9, 2007 at 8:18 ب.ظ.

  3. خیلی قشنگه حیف که گوشی من الان گوکوب شده دیگه با این تکلنرژی ها نمی خونه

    maryamss

    اکتبر 10, 2007 at 5:58 ق.ظ.

  4. ش جا افتاد:گوشکوب

    maryamss

    اکتبر 10, 2007 at 6:01 ق.ظ.

  5. قشنگ بودن. شاید سایت mobile9 رو بخواهین ببینین

    یه مرد امیدوار

    اکتبر 10, 2007 at 12:34 ب.ظ.

  6. خودت بی سلیقه‌ایی!! می‌بینید ما اصلاً آزادی بیان نداریم اگه من رفتم خارجه بدونید همش تقصیره شماست
    Raoros: رفتی یه دعوت نامه بفرست منم بیام!

    mychamber

    اکتبر 10, 2007 at 8:31 ب.ظ.

  7. خیلی قشنگ بودم. بسی حال بردیم!

    شبستان

    اکتبر 11, 2007 at 7:57 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

