مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

CoOl Web 2.0 Stuff

with 5 comments

جای وردپرس خالیه یا من پیداش نکردم؟

web 2.0 stuff

آخ خدا، شما با وجود یه همچین نگاه مظلومانه ای بازم از IE استفاده می کنین؟ ای ظالم ها!

get firefox

کاغذ دیواری اش رو در سایز 1050*1680 از اینجــــا بگیرید. :^)

Written by raoros

اکتبر 13, 2007 در 10:14 ب.ظ.

نوشته شده در من, عکس

Tagged with , , ,

5 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. الهی چقدر نازه.مثل اون گربه هه تو شرکه

    maryamss

    اکتبر 14, 2007 at 10:21 ق.ظ.

  2. چه گریه ای میکنه!

    maryamss

    اکتبر 14, 2007 at 10:22 ق.ظ.

  3. الهی چه روباه مموشی! من‌هم تو وب‌لاگ‌چه‌ام یک کاغذ دیواری مثل همین دارم، یعنی یک پست که لینک به یک کاغذ دیواری در حمد فایرفاکس و لعن ای‌ئی هست! ولی قدیمی هست.تو پست‌های اولی هست که اصلا حال ندارم بگردم پیدایش کنم.

    وحید

    اکتبر 14, 2007 at 11:11 ق.ظ.

  4. عین اون گربه هه تو شرک بیدز.
    پ.ن: این ز، S جمع است.

    mychamber

    اکتبر 14, 2007 at 5:41 ب.ظ.

  5. جالب

    designer

    مارس 12, 2008 at 11:42 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

