مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

اسنورکک شاخ چروکیده و باقی قضایا!

with 7 comments

الف)آدم می تواند وقتی خواست به کسی فحش بدهد، بگوید تو یک اسنورکک شاخ چروکیده ای، احمق!

اینطوری هم طرف را در یک بیخبری عظیم ناشی از ناآگاهی معنی این کلمه گذاشته ایم، هم دلمان خالی شده !

اهل فن می دانند که اسنور کک شاخ چروکیده یا همان (Crumple Horned Snorcack) چه اهمیت فوق العاده ای دارد، ولی چون اهل فن تعدادشان کم است، من توضیحاتی رو که از راهنمای ماگل ها برای موجودات شگفت انگیز ترجمه کرده ام، برای بقیه می گذارم. (نقطه)

اسنورکک شاخ چروکیده:

این یک موجود اسکاندیناویایی است که لونا لاوگود و پدرش قصد داشتند در سفری به سوئد مشاهده اش کنند. متاسفانه، احتمالاً سفر تعطیلات آنها برای مشاهده ی اسنورکک شاخ چروکیده به هدر رفته، چون شک قوی وجود دارد که آیا اصلاً همچون مخلوقی وجود دارد یا نه؟ احتمال دارد که این جزو همان حیواناتی است که فقط لونا و زینوفیلیوس لاوگود به وجودش اعتقاد دارند و نه هیچکس دیگری.

این تئوری با توجه به این حقیقت که شاخی که در اتاق نشیمن زیبنوفیلیوس با اعتقاد به شاخ یک اسنورکک بودن، به نمایش گذاشته شده، در واقع شاخ یک ایرومپنت است، قوی تر می شود. و شاهد این مدعا اینکه شاخ مذکور به همراه نصف خانه منفجر شد، زمانی که زینوفیلیوس تصادفی یک افسون گیج کننده به آن شلیک کرد.

با این حال، می توانیم با توجه به توصیف لونا کمی در موردش ظاهرش بحث کنیم، به گفته او، اسنورکک دارای گوشهای لاغر و کوچک، کمی شبیه کرگدن با این تفاوت که ارغوانی رنگ و پشمالوست و …

  • با توجه به اینکه این وبلاگ شخصی است من می خواهم به یک نفر در این جا فحش بدهم، شما می توانید پاراگراف بعدی را با چشم پوشی از این قسمت، مطالعه بفرمایید. { تو یک اسنورکک شاخ چروکیده ای، احمق جان! }

ب)امروز بعد از اینکه این سریال ابلیسانه ی چیز، آهان، اغما، تمام شد، من با خودم فکر کردم ما می تونستیم در رتبه بندی خلقت خدا، فرشته خلق بشیم، بعدش، غصه پول و شغل و عشق و اینا رو نداشتیم، و همینطور از صبح برای خدا کار می کردیم، و خورد و خوراکمان هم به راه بود و پیر هم نمی شدیم، و بی خیالی دنیا رو طی می کردیم.

داداشم در نقد این پیشنهاد گفت که در اون صورت، قدرت انتخاب رو از دست می دادیم، و من در جواب داداشم گفتم، حالا مثلا تو این مملکت من با اینهمه قدرت انتخابم چه گلی به سر خودم زدم مثلا؟؟؟؟؟

پ)باقی قضایا:

  • 6 تا 9 آبان امسال نمایشگاهه Ele-Comp هستش، اگر نمی دونستین بدونین. در ضمن در محل دائمی نمایشگاه و ایناست.
  • این آهنگهای جدید رو آپلود کردم، اگر اهل موسیقی درست حسابی هستید، می تونید دانلود کنید.🙂
  • یک موسیقی کلام دار!!! به زبان یونانی و فوق العاده زیبا به نام  Jivaeri اثر Yanni
  • Bang Bang با صدای Nancy Sinatra (ترانه ی فیلم به یادماندنی Kill Bill)
  • یک ترانه بی نظیر از گروه Secret Garden که در دایرکتوری قبلی من بیشترین تعداد دانلود رو داشت، به نام Sleep Song (این یکی رو حتماً گوش کنید چون از همه این بالایی ها قشنگ تره!!!)

شب خوش.

Written by raoros

اکتبر 13, 2007 در 8:43 ب.ظ.

نوشته شده در download, music, من, روزانه

Tagged with , ,

7 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. تا وقتي مثل يك دختر خوب حرف گوش نكني هيچ كدام از فايلهای موزيكتو دانلود نمي‌كنم!
    يك دختر خوب فايلهاشو توی رپيدشير يا فورشير اپلود نمي‌كنه.پس كجا اپلود مي‌كنه؟
    باكس دات نت – ديوشير – اگر اينها قيلطرند خب مديافاير دوست داشتني. نشد بگو تا ليست بدم…ولی جون هموني كه با نام «پسر خوب هميشگي ؟؟؟» واست كامنت مي‌ذاره قسمت ميدم دست از سر فورشير بردار

    Raoros: خیلی افتخار دادید جناب دکتر! چه عجب! متوجه نشدی که من باهات قهرم واست یه دونه کامنت هم نمی ذارم؟؟؟ بعدشم همین فورشیر من خوبه، خوب دانلود نکن، نیم عمر هنری ات بر فنا خواهد رفت! من چه کار کنم که از نعمات هنری نمیخوای استفاده کنی؟

    mhmazidi

    اکتبر 13, 2007 at 9:24 ب.ظ.

  2. به عیر از بنگ بنگ که قبلا دان‌لود کرده بودم، همه را دان‌لود کردم. در ضمن دنیا فقط esnips. همین و بس!

    وحید

    اکتبر 14, 2007 at 11:17 ق.ظ.

  3. *غیر

    وحید

    اکتبر 14, 2007 at 11:19 ق.ظ.

  4. منم با دکی مزیدی موافقم. اصلا جای خوبی برای دانلود نیست. دو تا فایل رو با هم نمیشه دانلود کرد. پدرم در اومد تا دانلود تموم شد.
    ولی آهنگ های قشنگی بود

    کمال

    اکتبر 14, 2007 at 12:10 ب.ظ.

  5. kill bill چرا دانلود نمیشه؟ مشکل داشت

    Raoros: لینک ها کاملا سالمه آقا کمال، چک کردم.

    کمال

    اکتبر 14, 2007 at 12:24 ب.ظ.

  6. ما که نفهمیدیمز

    mychamber

    اکتبر 14, 2007 at 5:43 ب.ظ.

  7. من که از این کیل بیل فقط آهنگشو خوشم اومد
    «با توجه به اینکه این وبلاگ شخصی است من می خواهم به یک نفر در این جا فحش بدهم، شما می توانید پاراگراف بعدی را با چشم پوشی از این قسمت، مطالعه بفرمایید. »
    پس کو اون پاراگراف کذایی؟!

    Raoros: ای بابا، خوب پاراگراف بعدی دیگه! زیرش رو ببین ! یه پاراگراف دیگه شروع میشه

    lukadium

    اکتبر 14, 2007 at 7:53 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

