مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

به مبارکی و میمنت!

with 6 comments

جهت ثبت در تاریخ!!!

😀

خوب، بالاخره موفق شدم در طول یک دوره تلاش مداوم 6 ساله، خوندن جلد هفتم از هفت-گانه هری پاتر رو در ساعت 01:48 بامداد دوشنبه، 23 فروردین به پایان برسونم! این مطالعه واپسین!!! من بسیار استثنایی بود طوری که از ساعت 6:23 دقیقه عصر یکشنبه شروع و با شکست زمانی کوچکی به اندازه ی دیدن سریال اغما همراه بود و سپس به صورت مداوم تا بامداد روز بعد ادامه یافت، شایان ذکر است که نامبرده حتی از دیدن آخرین قسمت سریال میوه ممنوعه نیز چشم پوشی نموده است و هیچ هم ناراحت نیست.

و بدین وسیله تشکر خودش رو از خانمها : جی.کی رولینگ (نویسنده) و ویدا اسلامیه (به دلیل ترجمه فوق العاده، البته با کمی سانسور) اعلام می نماید.

>>> در ضمن اگر احیاناً به این پست سر زدید و خواستید در نقد هری پاتر حرفی بزنید، فی الفور بلاگ مذکور را (همراه با سکوت) ترک کرده و تا پست بعدی صبر نمایید، چون پذیرای هیچ گونه انتقادی در خصوص علاقه وافرم به هری نیستم.

این هم جلد آخر که نصف عمرتان بر فناست اگر فکر می کنید خواندن هری چیزی در مایه های کسر شأن، وقت گذرانی و … است.
شب بخیر!

Written by raoros

اکتبر 14, 2007 در 11:04 ب.ظ.

نوشته شده در book, قصه, من

Tagged with , ,

6 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. دیکتاتور!!

    mychamber

    اکتبر 15, 2007 at 6:50 ق.ظ.

  2. من هری پاتر رو دوست دارم ولی با فیلماش بیشر حال می کنم

    maryamss

    اکتبر 15, 2007 at 7:13 ب.ظ.

  3. خوشبختانه هری پاتر باز نیستم 🙂

    lukadium

    اکتبر 16, 2007 at 3:17 ق.ظ.

  4. شنیدید میگن شریعت کوره و تاب دیدن حقیقت رو نداره؟ حالا جریان طرفدار های هری پاتر ِ با نظر مای چمبر هم موافقم :d دیکتاتور

    Raoros:همینه که هست، منم هیچ احساس ناراحتی نمی کنم از این که هری رو دوست دارم 😛 😛 😛 😛 😛

    آشیل

    اکتبر 18, 2007 at 12:56 ق.ظ.

  5. به قول یک نفر که می‌گفت ایش ایش فوتبال ایش ایش هری پاتر!

    Raoros: وحید گناهت نابخشودنیه :X

    وحید

    اکتبر 18, 2007 at 5:09 ق.ظ.

  6. پس من نابخشوده شدم! یاد متالیکا افتادم.

    وحید

    اکتبر 18, 2007 at 6:54 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

