مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

چند تا سایت خوب و گاه دردناک

leave a comment »

خوب، آدم گاهی در مورد لینکهای ذخیره شده اش هم دچار نوستالژی می شه، یعنی می گه … ااااا … پارسال این لینکها رو بوک مارک کرده بودم، چه خاطره هایی دارم با اینا …

من به دلیل فورمت ناگهانی دستگاهم، همه ی بوک مارک هام روی فایرفاکس رو به باد فنا داده بودم، ولی خوب، یادم رفته بود که به لطف del.icio.us/raoros قبلاً یکبار همه بوک مارک هام import شده، حالا کاری نداریم، یه سری به این ها زدم، و این چند تا سایت خوب رو پیدا کردم :

1. این یه سایتی بودش که گراف سایت مورد نظر شما رو نشون می ده، یعنی به حالت یه گراف درختی نشون می ده، چقدر شما لینک تا به حال تو سایتتون زدید، چقدر عکس گذاشتید و غیره … جالبه … روی وبلاگ خودتون امتحان کنید، بعدشم برای دیدنش نیاز به پلاگین Java Runtime دارید:

http://www.aharef.info/static/htmlgraph

2. دو تا سایت هم هست که برای مچ گیری خوبه، شاید دیده باشیدش ولی خوب دوباره ببینید حالا! البته گاهی دردناکه، چون مثلاً طرف شما رو سرکارگذاشته می گه من آن لاین نیستم امروز، یا ازتون خداحافظی می کنه می گه من می رم بخوابم، بعد متوجه می شید شما رو پیچونده و در واقع Invisible هست!

 http://invisible.ir

 http://www.xeeber.com

Written by raoros

اکتبر 16, 2007 در 7:59 ب.ظ.

نوشته شده در من, اینترنت

Tagged with , , , , ,

پاسخی بگذارید

