مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

متفرقه جات

with 13 comments

*- دلم برای اون روزهای طلایی که همینجور emule عزیزم شبانه روز آن لاین بود و فیلم پشت فیلم و فول آلبوم بود که به هارد دیسک عزیزم سرازیر می شد، تنگ شده، واقعاً بعضی ها چشم ندارن خوشبختی آدمو ببینن!

*- امروز تو کلاس طراحی، استادم کاغذو گذاشته بود رو تخته وایت برد، در نتیجه من مدادشو یه مقدار برعکس می دیدم، مدادش 6B بود، من با سواد خوندمش شش ِ ب !

بعد رفتم مغازه می گم آقا مداد شش ِ ب دارید؟ آقاهه نگاه می کنه می گه: ب شش؟ بله داریم!

من کاملا به رنگ قرمز و یا شاید هم قهوه ای دراومدم! وای چقدر ضایع بود!

*- طراحی چیز عجیبیه، نگاه آدم رو به دور و برش، عوض می کنه، حتی زیباتر می کنه، می تونی زیبایی رو حتی تو خیابون های کج و معوج تهران هم ببینی …

*- داشتم به دستهای استادم نگاه می کردم، استاد جعفری … دستاش یه جوری بودن، انگار می شد این 40 و اندی سال زحمت و تجربه رو توی دستاش دید … دلم می خواست دوربینم پیشم بود که از دستاش عکس بگیرم، یکی از زیباترین دستایی بود که دیده بودم، دستی که فقط به راه دل قلم زده … این روزا کمتر از این دستا می شه دید.

عکاس: خودم
—————-
Now playing: Madonna – 06 – Nobodys Perfect.mp3
via FoxyTunes

Written by raoros

اکتبر 18, 2007 در 2:28 ب.ظ.

نوشته شده در من, هنر, روزانه, عکس

Tagged with , ,

13 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. ممنونم از نظرت .این قالب تو لیست هست ! اگه نیستش پس من خیلی خوش شانسم🙂

    mrkhalili

    اکتبر 18, 2007 at 3:49 ب.ظ.

  2. دست ول عکس میگیری؟!! بابا چه حرفه ای!

    raoros: نخیر، دوربین رو تنظیم می کنم و می ذارم رو تایمر آقا!!

    شبستان

    اکتبر 18, 2007 at 3:53 ب.ظ.

  3. خیلی خوبه که طراحی می کنی.بهت حسودیم شد.شاید آدرساستادتو ازت گرفتم به شدت دنبال یه کلاس نقاشی توپ می گشتم.

    maryamss

    اکتبر 18, 2007 at 6:05 ب.ظ.

  4. خوب emule بسته شده چرا با بیت تورنت فیلم دانلود نمی کنی؟

    lukadium

    اکتبر 18, 2007 at 6:17 ب.ظ.

  5. اون رو هم دارم
    کلاً emule یه خاطرات خوشی هم با خودش برام داره
    الان دیگه از بدبختی رفتم سراغ بیت تورنت

    raoros

    اکتبر 18, 2007 at 6:19 ب.ظ.

  6. نمی خواستم اینطور بشه کامن اولت رو الان دیدو.
    یعنی انقدر واقعیه.؟؟؟؟

    mrkhalili

    اکتبر 18, 2007 at 9:47 ب.ظ.

  7. Mozilla Fire Fox 2.0.0.8
    Download Now
    برای دانلود نسخه نهایی از جدیدترین ورژن فایرفاکس به وبلاگ ما بیاید
    ورژن : 2.0.0.8
    نهایی Final

    محمد

    اکتبر 19, 2007 at 10:47 ق.ظ.

  8. وای چه ناخن‌‌های کوتاهی!!

    mychamber

    اکتبر 19, 2007 at 11:23 ق.ظ.

  9. وا! چه حرفا!

    raoros

    اکتبر 19, 2007 at 2:33 ب.ظ.

  10. ..من از تورنت کلاینت ها استفاده میکنم..ولی الان این ای میول شما رو هم دانلود کردم….چیز جالبی بایست باشه..مخصوصا شورت کاتش روی دسکتاپ..عکس اون الاغ قهوه ای رو میگم..:)
    اوقات به کام همسایه استامبل اپ انی!

    شاهین

    اکتبر 19, 2007 at 8:36 ب.ظ.

  11. قدیما 2 واحد طراحی داشتم، استاد گفته بود مداد ب فلان، اما من با اتود کار می‌کردم، استاد هم دو سه بار نصیحت کرد، یک بار هم تهدید کرد اما نتیجه نداد و آخر کار همه 19 – 20 شدند و من 14!

    «محمد»

    اکتبر 20, 2007 at 4:46 ق.ظ.

  12. یه سری به من بزن دوس عزیز

    mychamber

    اکتبر 20, 2007 at 9:54 ق.ظ.

  13. بابا هنر مند

    دخترك ديوانه

    اکتبر 20, 2007 at 11:32 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

