مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

Goodbye for now

with 7 comments

 

Promises we make in vain and

قول هایی كه ما بی جهت می دهیم

Words we give for a while to break

و واژه هایی كه ما به یك لحظه برای شكستن آن ]عهد ها[ بیان می كنیم

A flower fades away – like everything else

یك گل پژمرده می شود مانند همه چیزهای دیگر

Oh everything fades away

آه .. همه چیز محو می شود

Words are stuck to the heart my friend

واژه ها در قلبم مانده اند دوست من

They bring us together ’til we part again

آنها ما را به یكدیگر می رسانند تا زمانی كه ما دوباره جدا شویم

When there’s nothing left to share

زمانی كه چیزی برای تقسیم کردن باقی نمی ماند

Words are stuck to the heart my friend

 واژه ها در قلبم مانده اند دوست من

Words are stuck to the heart my friend

واژه ها در قلبم مانده اند دوست من

– قرار نبود اینجوری برم! فکر کردم تو وردپرس موندگار بشم، ولی انگار اگه دنیا اینطور جلو می ره تقصیر منه! 

– سه نقطه …

فعلاً باشه، شاید چند وقت دیگه دوباره از نو ساخته بشم و بتونم بنویسم.

– اینم برای حسن؟؟؟ (یا غیر حسن) ختام.

ِDownload The Song: Words are stuck to the heart – Outlandish

  خداحافظ

The End

Written by raoros

اکتبر 20, 2007 در 6:01 ب.ظ.

نوشته شده در من

Tagged with ,

7 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. اوهوی!!! کجا؟

    mychamber

    اکتبر 20, 2007 at 7:35 ب.ظ.

  2. من تازه رسیده بودم. قدم‌ام خوب نبود انگار. خداگهدار.

    ناآرام

    اکتبر 20, 2007 at 8:10 ب.ظ.

  3. 😦

    وحید

    اکتبر 20, 2007 at 8:27 ب.ظ.

  4. ده؟کجا رفتی تازه من می خواستم بگم یه بار تو زندگیم یکی منو به بازی دعوت کرد.نرو بابا بیخیال زندگی همینه خواهر…..زهرا جون من یکی که منتظر می مونم بیای

    maryamss

    اکتبر 21, 2007 at 4:46 ق.ظ.

  5. جدی جدی رفتی؟

    mychamber

    اکتبر 21, 2007 at 2:32 ب.ظ.

  6. یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!

    lukadium

    اکتبر 21, 2007 at 6:37 ب.ظ.

  7. سلام
    ما که امشب برای اول امدیم
    داریم خودمان را لعن و نفرین می کنیم مثل اینکه برای دیگران هم شانس نیاوردیم
    راستی ببین چه توجهی بهت می کنند اگر مثل ما با کمبود توجه شدید روبرو بودی که حتما بر میگشتی
    منتظریم…

    رضا

    اکتبر 23, 2007 at 7:57 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

