مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

back to basics

with 2 comments

من الان مثلاً باید تبدیل به باد هوا شده باشم، آدمی که فقط بلده بگه «خداحافظ» خیلی زود تبدیل به باد هوا می شه، ولی متاسفانه من بصورت تدریجی دچار این مسئله می شم، پس تا دفعه ی بعدی که بگم» خداحافظ»، سلام!

رفتنم مستدل بود، (که البته من تو جمع وردپرسی ها عددی نیستم)، برگشتنم بی دلیله !

اصلاً همه ی اینا چه اهمیتی داره؟ …

خواستم پست قبلی رو پاک کنم، دلم نیومد!

* امشب دو تا عکس تو موبایلم جا خوش کرده بود، هوس کردم بذارمشون اینجا.

1. این عکس رو اوایل مهر، تو یه پارکی گرفتم، هیچ فکری هم در موردش نکردم، اما یه نفر یه فکری کرد، من جمله ی اونو در توضیح عکس می نویسم، نوشته بود:

آقا/خانم H، امیدوارم این خانم/آقای X ات، همیشه به حالت X و مجهول بمونه، X موندنش خیلی قشنگتره تا …

اصولاً، X حرف زشتی نیست؟ هست؟

2. این عکس خیلی چرته نه؟ برای من اصلاً هم چرت نیست! عکس مال امروز بعدازظهره، این دگمه هه و گله خیلی به هم مربوط ان، یعنی کلی خاطره توشونه، مخصوصاً دگمه هه … گله و دگمه هه ! آخــــی!

همین!

تا بعد

راستی به مناسبت برگشتنم، به وبلاگم یه هدیه می دم ، این آواز پایانی کارتون Batman and the mystery of Batwoman هه، که خیلی شاد و ریتمیکه، حتی برای خودش یه Dance Guide ویدئویی هم داره که خیلی جالبه. من این آهنگ رو با خون دل و به صورت قطره ای از ایمیول دانلود کردم!

Download the song: Betcha neva by Cherie

* (Betcha neva means: I bet you never)

** اسم پست، بی ربطه، اسم یکی از آلبومهای چیزه، کریستینا آگوییلرا، اسمش همینه دیگه؟ فقط به دلیل کلمه ی Back انتخاب شده.

Written by raoros

اکتبر 23, 2007 در 8:42 ب.ظ.

نوشته شده در download, music, من, روزانه, عکس

Tagged with , , ,

2 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. این رفتن و برگشتنت رو به حساب یه حرکت دیپلماتیک میزارم;)
    نزدیک بود هواخواهان رو سکته بدی!! دیگه از این لوس بازیا در نیار لطفآ

    Raoros:خاک بر سرم، خداییش حقمه بهم بگن لوس، :((

    lukadium

    اکتبر 23, 2007 at 9:42 ب.ظ.

  2. آفرین که برگشتی.می بینم که جبران این دو سه روز رو هم کردی……به نظر من که ایکس حرف زشتی نیست.بستگی به زاویه دیدت داره!

    maryamss

    اکتبر 24, 2007 at 5:04 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

