مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

خرچنگهای مشترک آدمها

with 5 comments

+ خرچنگي در گلويم خفته است كه گاه مي‌غلتد و پنجه بر ديواره‌اش مي‌كشد. خرچنگي از فيلمهاي نديده، كتابهاي نخوانده، زندگيهاي ناكرده، مطالب نانوشته، حرفهاي ناگفته، طرحهاي ناتمام و در ذهن مانده، سرزمينهاي ناديده.

+ خرچنگي از عشقهاي نايافته، نگفته، بدفرجام. خرچنگي از ساعتها و روزهاي به هدر رفته، باطل شده، بر باد رفته.

+ خرچنگي از صبوري، تحمل، طاقت. خرچنگي از سكون، سكوت، عادت. خرچنگي از احساس پوسيدن، پوك شدن، پلاسيدن، گنديدن. خرچنگي از نه نگفتن، فرياد نزدن، خود را رها نكردن. خرچنگي از برزخ ياس و اميد، صعود و سقوط، رويا و كابوس. خرچنگي از جنس بلاهت، حماقت، جنون ...

 

– هوشنگ گلمکانی

 

منبع : (+)

Written by raoros

اکتبر 23, 2007 در 10:30 ب.ظ.

نوشته شده در نقل قول, دیگران

Tagged with

5 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. سری هم به معبد من بزنید و اگر با تبادل لینک موافقید این امر انجام بشه

    keyhoo

    اکتبر 24, 2007 at 6:39 ق.ظ.

  2. سلام دوست عزیز
    از این‌که سر زدید و نظر دادید ممنون‌ام
    خوش‌حال شدم
    احساس خوبی به‌م دست داد
    خیلی وقت بود نظرها رو بسته بودم
    برای همین برای بیش‌تر پست‌های قبلی نمی‌توان نظر داد
    جواب بعضی چیزهایی که نوشته بودید رو دادم (زیرشون)
    خدانگهدار

    ناآرام

    اکتبر 24, 2007 at 3:41 ب.ظ.

  3. انگار شما هم در deviantart هستید. من هم هستم، این‌جا:
    http://www.maysam.deviantart.com

    تازگی‌ها سی دلار هم داده‌ام تا بیش‌تر بتوانم از امکانات سایت استفاده کنم! زندگی بدون deviantart برای‌ام سخت است! خیلی

    ناآرام

    اکتبر 24, 2007 at 3:46 ب.ظ.

  4. راستی یادم رفت بگم:
    جواب سلام واجبه
    تا خداحافظی بعدی سلام! ؛)

    ناآرام

    اکتبر 24, 2007 at 3:47 ب.ظ.

  5. عجب! من همین ام‌روز داشتم تو مجله هفت یک مطلب در مورد کتاب تنگنا (که گلمکانی نوشته) می‌خواندم و با خودم فکر می‌کردم که چند وقت هست که از گلمکانی چیزی نخواندم؟ می‌بیینم که این‌جا هم ذکر خیرش آمده.

    وحید

    اکتبر 24, 2007 at 7:12 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

