مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

زری شکلاتی

with 9 comments

 zari-chocolatxi.jpg

عکاس: سینا در یک بعدازظهر آفتابی (تابستانی) در تهران http://sinatheory.deviantart.com

یک شعر به ضمیمه:

یادم باشد که حرفی نزنم که به کسی بربخورد

نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد

راهی نروم که بیراه باشد

خطی ننویسم که آزار دهد کسی را

یادم باشد که روزگار خوش است

همه چیز روبه راه و بر وفق مراد است و خوب

و … تنها دل ما، دل نیست

Written by raoros

اکتبر 25, 2007 در 9:05 ب.ظ.

نوشته شده در من, هنر, شعر, عکس

Tagged with , , ,

9 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. و من خرگوش سفیدی را بخاطر می آورم که برای تفریح و یا نمی دانم هر چه ٬در دایره ای چرخ و فلک میدود.ء

    dungeon666

    اکتبر 25, 2007 at 9:55 ب.ظ.

  2. سلام
    خوبین؟
    من تازه به جمع شما نویسنده های وردپرس وارد شدم
    خیلی تو این محیط گیجم
    یه راهنمایی
    کمکی
    مرامی
    خلاصه دیگه
    مرسی 🙂

    dungeon666

    اکتبر 25, 2007 at 9:57 ب.ظ.

  3. حیف از امروز که بی عشق به پایان آمد.. ای عشق. کاش خورشید تو آغاز کند فردا را…

    همیشه شاد باشید
    BiNlaiMA

    BiNaM

    اکتبر 25, 2007 at 11:04 ب.ظ.

  4. عین بشقاب یه کافه مرحوم شدس که ما می‌رفتیم

    mychamber

    اکتبر 26, 2007 at 6:31 ق.ظ.

  5. می دونم که شما مشکلی ندارید ولی از شما خواهش می کنم مرا لینک کنید یکذره راه را برای تازه کارا باز کنید خواهش می کنمچه لینک کردید چه نکردید در بخش نظرات وبلاگم بگید اما اگر خواستید مرا لینک کنید با نام (دانلود نرم افزار و مطالب جالب دنیای کامپیوتر )زحمت بکشید ضمنا اگر مرا لینک کردید در بخش نظرات بگید تا من هم شما را لینک کنم

    امیر

    اکتبر 26, 2007 at 3:25 ب.ظ.

  6. می دونم که شما مشکلی ندارید ولی از شما خواهش می کنم مرا لینک کنید یکذره راه را برای تازه کارا باز کنید خواهش می کنمچه لینک کردید چه نکردید در بخش نظرات وبلاگم بگید اما اگر خواستید مرا لینک کنید با نام (دانلود نرم افزار و مطالب جالب دنیای کامپیوتر )زحمت بکشید ضمنا اگر مرا لینک کردید در بخش نظرات بگید تا من هم شما را لینک کنمh

    امیر

    اکتبر 26, 2007 at 3:29 ب.ظ.

  7. 🙂

    mrkhalili

    اکتبر 27, 2007 at 12:20 ب.ظ.

  8. اصلاً باید یه روز تمام وبلاگ نویس‌ها یه مطلب در این مورد بنویسن!! مثل این که مد شده جدیداً

    mychamber

    اکتبر 28, 2007 at 5:24 ب.ظ.

  9. دهنم آب افتاد

    maryamss

    اکتبر 29, 2007 at 5:01 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

