مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

ای بابا!

with 6 comments

آدم ندونه اسم مطلبش رو چی می خواد بذاره باید چکار کنه؟

1. مثلاً من می خوام چند تا چیز بی ربط بنویسم، اسم مطلبم چی می شه؟ حالا مثلاً اسمشو انتخاب می کنم متفرقه، می خوام لینک مستقیمش لاتین باشه که چرت و پرت درنیاد! بعد می خوام متفرقه رو به انگلیسی بنویسم، باورتون می شه چند ساله من هنوز دیکته لغت miscellaneous رو نتونستم یاد بگیرم؟؟ خیلی سخته، اینهمه هم ادعا دارم، البته نیکولای گاردنسکی (داداشمه) هم نمی تونه خوب اسپل کنه اینو، خوب حالا به این بهانه یه لینک هم از نیکولای گاردنسکی براتون می ذارم، نیکولای قبل ترها هنرمند خفنی بوده، یعنی هنرمندی کلاً تو خون ماست، می دونید؟!!:D :)) =)) البته الان هنرش رنگ باخته، دارم سعی می کنم یه مقدار روح هنر در کالبدش بدمم! این نیکولای ه! یکی از عجایب چندگانه ی دنیاست: http://u-click.deviantart.com !!

2.آهان، می خواستم راجع به یه چیزی بنویسم، شما اصولاً Office کار هستید؟ منظورم همین Word , .. ایناست، خوب اگر هستید، آیا با نرم افزار Microsoft Office One Note آشنایی دارید؟ چی؟ ندارید؟ وا! نصف عمرتون برفناست.

نیاز به توضیحات خاصی نداره، فقط یه چند تا اسکرین شات رو براتون لینک می ذارم، ببینیدشون.

اینجا رو ببینید ……….. اینجا رو هم ببینید ………. اینم هست ببینید.

One Note یک دفترچه کوچک همراه شماست که می رود می نشیند اون پایین سیستم و هر وقت صدایش بزنید میاد، به حالت یک اسلاید یا یک برگه از دفترچه، هر چی بخواید می شه توش بنویسید، و مهمترین نکته اینه که نیاز به ذخیره کردن اطلاعات دستکاری شده نیست و چیزی ازش نمی پره و قابل بک آپ گیری هست و حتی می شه توش آهنگ و عکس گذاشت یا نقاشی کشید (برای مثال می تونید یه کروکی سریع، یا یه یادداشت دست نویس با استفاده از ماوس ایجاد کنید)

دفترچه ی آماده و بسیار دم دستی برای کپی پیست کردن اطلاعاتی که همیشه می خوایم داشته باشیم، شماره تلفن ها، آدرس ها و …. این محصول به نظر شخص من، یک شاهکار از طرف مایکروسافت و واقعاً دوست داشتنی و به دردبخوره! من هم با نسخه 2003 کار کردم و هم این جدیده که روی ویستا نصب کردم، خیلی خوشگل، کاربردی، و دوست داشتنیه، حتماً استفاده کنید اگر نمی شناسیدش!

3. فقط اینو بگم و برم، دیدید مثلاً می ریم یه سایت شبکه ای ثبت نام کنیم، یه چیزی می گه تو مایه های اینکه Marital Status تونو مشخص کنید؟ بعضی جاها امکان اینو داره که خودتم یه چیزی اضافه کنی زیر گزینه ها، یه جا اون قدیما دیدم یکی جلوی همین وضعیت تاهل نوشته بود:

Single But Not Looking, God Damn It !!!!!!

نمی دونم چرا یاد این افتادم به خدا! =))

شب بخیر!

Written by raoros

اکتبر 29, 2007 در 8:53 ب.ظ.

نوشته شده در من, اینترنت, روزانه

Tagged with , , , ,

6 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. وان نوت باید چیز جالبی باشه تا به حال به‌اش توجه نکرده بودم، ممنون!

    «محمد»

    اکتبر 30, 2007 at 5:17 ق.ظ.

  2. حالا ما که اصلا این را ندیدیم و با افیس کار نکردیم چه کنیم؟ دنیا فقط اوپن‌افیس! گوگل داکز! و بقیه نرم‌افزارهای آزاد و کدباز و مجانی!

    Raoros: بله من هم با اینهایی که می گی کار می کنم ولی تعصب ندارم، چیز خوب رو باید استفاده کرد، مطمئن باش خیلی کاربردیه که من یه پست بهش اختصاص دادم پسرجان!

    وحید

    اکتبر 30, 2007 at 6:14 ق.ظ.

  3. من وان نوت رو دیده بودم. ولی اولش بهش توجه نکرده بودم و خوشم نیومد ازش. در نتیجه همیشه موقع ست آپ آفیس بیخیال اون و چندتا تولز دیگه آفیس می شدم. ولی این جور که گفتی باید به درد بخور باشه.
    مرصی D:

    BiNlaiMA > can you see the spirit within

    BiNaM

    اکتبر 30, 2007 at 8:01 ق.ظ.

  4. the snapshots show you’ve probably got a tablet which helps get most out of this useful application. anyway I’m using it without a tablet and I’ve fount it really helpful when it comes to organizing our daily notes

    ناآرام

    اکتبر 30, 2007 at 8:23 ق.ظ.

  5. تا اونجا که من یادم میاد اون خره نه پنگوئن! ((;

    BiNlaiMA > transforming

    BiNaM

    اکتبر 30, 2007 at 8:44 ق.ظ.

  6. Nicholay Gardensky
    I love you
    :kiss:
    :hug:

    raoros

    اکتبر 30, 2007 at 9:31 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

