مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

Outlandish از کوچه های خلوت کپنهاک تا …

with 17 comments

از اونجا که روزانه شاهد تعداد زیادی کلمات سرچ شده منتهی به وبلاگم درباره این گروه (outlandish) هستم (چون یه چندباری ازشون اسم برده شده)، گفتم بد نیست این گروه رو براتون معرفی کنم که بیشتر باهاشون آشنا بشید.

گروه دانماركى Outlandish از دانمارك چندى پیش تور كنسرتهاش در آلمان را به پایان برد. این گروه سه نفره كه به عقیده بسیاریها پلى بین فرهنگهاى مختلف است، با ارائه اجراى تازه اى از ترانه معروف شب خالد، یعنى Aicha بر سر زبانها افتاد.

سه عضو این گروه عبارتند از ایسام بشیرى كه مراكشى الاصل است، لنى مارتینز كه پدرومادرش اهل هندوراس هستند و وقاص قدرى كه پاكستانى الاصل است. این سه جوان، شاید میتوانستند، زمانى دكتر، وكیل و یا مدیر شوند، اما ترجیح میدادند، كه در كوچه خلوتهاى كپنهاك فوتبال بازى كنند و این رویا را در سر بپرورانند كه زمانى فضانورد، فوتبالیست حرفه اى و یا خواننده رپ بشن. ادامه را در اینجــــــــــا بخوانید.

من شخصاً گروه اوتلندیش رو دو سال قبل از طریق ترانه ای که با سامی یوسف همخوانی کرده بودند و دارای مضامین اسلامی بود، شناختم، یعنی ترانه ی I’ve seen. اگر لینک بالا رو بخونید بیشتر باهاشون آشنا می شید، لینک برای زمانی هست که من در سایت کلوب.کام فعالیت می کردم و کلوب این گروه رو با کمک نرگس عزیز و جناب آقای دکتر راه انداختم و باقی قضایا.

چند تا آهنگش رو آماده دانلود دارم، اگر کسی خواست بازم براتون می ذارم.

1. ترانه محبوب من : elmoro

2. ترانه Callin› you

3. ثرانه Walou 

4. Words stuck to the heart

لینکهای مرتبط:

http://www.outlandmoro.com/ سایت رسمی

http://en.wikipedia.org/wiki/Outlandish

http://www.elmoro4life.com/

همین دیگه!

باقی بقایتان!

Written by raoros

نوامبر 7, 2007 در 8:14 ب.ظ.

نوشته شده در download, music

Tagged with , , , , ,

17 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. کلوب دات کام! اه اه اه چه جواد بازی‌ای! تو چه جواد بازاری!

    raoros: آخی، ایش ایش، دخترخانم حالتون بد شد؟ می گم شما جدیدا خیلی مودب نشدی با من؟ یادم باشه یه صحبتی باهات بکنم، آدم از یه چیز بدش میاد اینطوری برخورد می کنه؟ پس کی از این ایرانی بازی هات دست برمیداری بعدشم می بینم تو توی هیچ کدوم از این جاهای بی کلاس عضو نیستی دیگه …

    وحید

    نوامبر 8, 2007 at 4:09 ق.ظ.

  2. cool music

    کمال

    نوامبر 8, 2007 at 9:53 ق.ظ.

  3. دختر خانم خودتی نه من!
    مودب شدم؟ واقعا؟ کنایه می‌زنی؟ من بی‌ادبی کردم؟ کو؟ کجا؟
    والا من خیر سرم ایرانی هستم دیگر؛ اگر یک ایرانی ایرانی‌بازی درنیاورد پس کی دربیاورد؟ یک آمریکایی؟
    من خودم تو همان‌جا عضو هستم ولی نه برای عضو شدن و این‌ها؛ بل‌که فقط برای این‌که ای‌دی خودم را بگیرم تا کس دیگری نگیردش. والا تا حالا دیدی که من آن‌جا اصلا تو بحث‌ها شرکت کنم و از این حرف‌ها؟

    raoros: باشه دخترخانم خودمم، اصلا من پشیمون شدم از حرفم!! به شرط اینکه دیگه نگی جواد! باشه؟

    وحید

    نوامبر 8, 2007 at 10:08 ق.ظ.

  4. Agreed, not gonna say Javad anymore, I say Javat instead
    :p

    وحید

    نوامبر 8, 2007 at 11:33 ق.ظ.

  5. Outlandish به نظر من بهترین اسم برای این گروهه. من که آهنگاشونو دوست دارم. اگه درست یادم بیاد جزو اولین رپ هایی بود که گوش دادم. البته لینکین پارک هم بود. ولی دوستان لینکین پارکی می دونن اونا فقط رپ نمی خونن.

    anyway
    ممنون از اطلاع رسانی تون. منابع راجع به اوتلندیش زیاد نیست. یا لا اقل من منابع زیادی پیدا نکردم. (;

    پ.ن: اوهوی پسر شلوغ نکن! چه لوس شده این! P-:< البته با اجازه صاحب خونه! (بلاگ) D:

    BiNlaiMA

    نوامبر 8, 2007 at 4:44 ب.ظ.

  6. دوباره که گوش دادم نظرم عوض شد. مخصوصا در مورد ال مورو
    با عرض معذرت از سلیقه ی موسیقیاییت باید بگم بیشتر به outrubbish شبیهه

    کمال

    نوامبر 8, 2007 at 9:20 ب.ظ.

  7. بی‌نام شما با من هستی؟

    وحید

    نوامبر 9, 2007 at 5:31 ق.ظ.

  8. آقایون! آرامش خودتونو حفظ کنید!

    Topic Closed
    plz

    raoros

    نوامبر 9, 2007 at 10:55 ق.ظ.

  9. باشد؛ از این به بعد من دیگر نه این‌جا سر می‌زنم نه نظر می‌نویسم و نه هیچ چیز دیگر.
    خداحافظ.

    وحید

    نوامبر 9, 2007 at 11:31 ق.ظ.

  10. okEY! (;

    BiNlaiMA

    نوامبر 9, 2007 at 12:47 ب.ظ.

  11. سلام
    افتخار می دید با هم تبادل لینک کنیم

    تازه های وب
    http://tehranpc.wordpress.com
    در صورت تمایل به ایدی : ali.reza49@yahoo.com تماس بگیرید

    enigma2

    نوامبر 9, 2007 at 1:33 ب.ظ.

  12. از این چیزا هیچ خوشم نمیاد
    توی وبلاگ من کسی اجازه نداره به کس دیگه ای بی احترامی کنه
    حرفی هست با خودم بزنید
    — وحید اگر نمی خوای بیای دیگه اشکال نداره، ولی دلگیر از من نباش، من که کاری نکردم این وسط!

    raoros

    نوامبر 9, 2007 at 1:35 ب.ظ.

  13. سلام
    آقا وحید شما از دست من شاکی نشو. آره چایی نخورده پسرخاله شدم. شما جدی نگیر. در هر حال معذرت می خوام.
    از raoros عزیز هم معذرت می خوام. و از تذکرشون ممنونم.

    BiNlaiMA

    نوامبر 9, 2007 at 2:56 ب.ظ.

  14. انسانها گاه يادشان مي رود
    كه شايد
    همان اسپرم مي ماندند در ته يه كاندوم ميوه اي

    dungeon666

    نوامبر 9, 2007 at 4:37 ب.ظ.

  15. سلام.میگم من این قیافه ها رو یه ا دیدم.پس تو تلویزیون خودمون هم نشون داده

    maryamss

    نوامبر 10, 2007 at 5:22 ق.ظ.

  16. خوش‌حال‌ام که بالاخره به این نتیجه رسیدید که نظرات به هیچ دردی نمی‌خوره. /م

    ناآرام

    نوامبر 10, 2007 at 4:09 ب.ظ.

  17. love you and you are the best and number one !!!

    pooria & maria

    ژانویه 11, 2008 at 12:52 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

