مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

Devil May Cry

with 2 comments

البته من خودم هم بلدم که Devil May Cry 4 هم اومده و حتماً خورنده های بازی، خوردنش و یه آبم روش! البته من هیچوقت استعداد بازی نداشتم، ولی اصولاً احتمالاً سوند ترک Devil May Cry 3 (که بله خیلی هم جدید نیست) رو شنیدید، یا شاید بخواید بشنوید، خیلی زیباست، خیلی! در حد گاد!😀

Get The Song: Devil May Cry 3 – Dante’s awakening

پی نوشت ها:

از طریق دوستی، با یه مرورگر جدید به نام Flock آشنا شدم، خیلی چیز جالبی بود و به قول همون دوستم fancy تر از فایرفاکس بود، البته افزونه های فایرفاکس رو می شه روش نصب کرد ولی توانایی های وب 2 ای!! خیلی زیادتری داره و خیلی هم سبک و راحته،کلاً چیز خفنیه و منم هیچ حوصله ندارم بگم چی به چیه، خواستید بگیرید نخواستید به من چه:

Get Flock

خیلی جالبه، فکر کنید یه مرورگر، برای تبلیغ خودش بگه: I am using Flock for browsing, what the hell are using? بعد یعنی کسی می ره اینو دانلود کنه؟ البته من خودم این شعار مودبانه رو اختراع کردم!

– در ضمن من تا اطلاع ثانوی به دلیل برقراری موقتی تعادل روحی!!! هیچ حرفی برای گفتن ندارم، همینجور هی احتمالاً آهنگ آپلود کنم! کسی هم که البته ازم تشکر نمی کنه، خداحافظ تا بعد…

We are falling

the night is calling

tears inside me

calm me down

Bless me with the

leaves off of the tree

on it, I see

the freedom rain

We are falling

the night is calling

she is inside me

going down

Midnight calling

live softly, slowly

drowning with the

love we need

Bless me with the

leaves off of the tree

on it, I see

the freedom rain

Praised to my father

Blessed by the water

Black night, dark skies

The Devils cry!

Written by raoros

نوامبر 10, 2007 در 2:08 ب.ظ.

نوشته شده در download, music, قصه, اینترنت

Tagged with , , , , , , ,

2 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. çok güzel bir resim olmuş… turkey

    cemal

    دسامبر 23, 2007 at 11:25 ق.ظ.

  2. هر دم از این باغ …..
    بابا بازی مورد علاقه منم رو هم که بازی می کنی🙂
    (عمو هوشنگ به فکر فرو میرود)

    عمو هوشنگ

    آوریل 25, 2008 at 3:22 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

