مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

فتوبلاگ 2

with 8 comments

 

** Found via StumbleUpon

لینک اصلی اینجاست.

– آیا از افزونه Zoom برای فایرفاکس استفاده می کنید؟ خیلی به درد می خوره!

Written by raoros

نوامبر 13, 2007 در 5:24 ب.ظ.

نوشته شده در هنر, عکاسی

Tagged with , , , , ,

8 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. خیلی قشنگ بودن.میگم عکس اون فرشته هه که تو خود سایتش هست بود هم خیلی باحال بود.

    raoros: چاکریم آبجی!

    maryamss

    نوامبر 14, 2007 at 7:03 ق.ظ.

  2. عالیه. من نمی فهمم چه جوری استامبل این ها رو نشون میده، منظورم اینه که اگر یک لینک جالب بلد باشی بخواهی معرفی کنی چه جوری باید این کار رو کرد؟

    raoros: مثلا من تو پست قبلیش یه عالمه قصه در این مورد نوشته بودم! پس شما چی رو خوندی زیر کامنت دادی مرسی!!! :))

    کمال

    نوامبر 14, 2007 at 9:31 ق.ظ.

  3. اگه عکس دوم رو از وبلاگت حذف کنی کلاس کارت میره بالاتر.
    ضمناً من از اینترنت پر سرعت استفاده می کنم و واسم مشکل بوجود نمیاد،اما اگه کسی با سرعت پایین بیاد،عکس اولی چون حجمش سنگینه،به مشکل بر میخورن……….
    موفق تر باشی

    raoros:جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود!

    gajamoo

    نوامبر 14, 2007 at 2:22 ب.ظ.

  4. راستی منبع این عکسها رو هم معرفی می کردی بهتر بود چون من هم این عکسو دارم…………..
    بازم ممنون

    raoros: منبعش با عنوان یک لینک زیرش ذکر شده

    gajamoo

    نوامبر 14, 2007 at 2:23 ب.ظ.

  5. عکس های خیلی باحالیه.
    یادمه بچگی هام همیشه وقتی یه جعبه مدادرنگی نو برام می گرفتن انگار دنیارو بهم داده بودن. شادی های ساده دوران کودکی.
    من یه جعبه مداد رنگی می خوام! 8->

    BiNlaiMA

    نوامبر 14, 2007 at 7:34 ب.ظ.

  6. من همچین چیزی از اون نوشته برداشت نکردم الان 2باره خوندم بازهم همین طور. یا ایراد از IQ منه یا از نوشته شما که مطمئنا اولی نیست. اون مرسی هم بخاطر نوار ابزار بود. من ثبت نام کرده بودم اما نمی دونم چرا نوار ابزار رو دانلود نکرده بود نمی دونستم چی کار باید کرد.

    raoros: آقا چرا دعوا میکنی! یه چیزی نوشتم در مورد گزینه که به راست کلیک ماوس شما اضافه می شه، اگر میخوای عکس اضافه کنی حتما باید از اون اضافه کنی، یعنی روی عکس رایت کلیک کنی و بزنی استامبل فوتوبلاگ ایت!! پس می بینی که من توضیح دادم راجع بهش! ولی اگر بخوای یک لینک رو نشون بدی به اون تیکه که گفتم : قابل توجه، دقت کن. چیز خاصی نداره والا

    کمال

    نوامبر 14, 2007 at 7:38 ب.ظ.

  7. دعوا ندارم بخدا.

    کمال

    نوامبر 14, 2007 at 8:22 ب.ظ.

  8. اتفاقآ اون عکس دومی خیلی باکلاس بود!
    ملت عجب ایرادایی میگیرن

    lukadium

    نوامبر 14, 2007 at 10:35 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

