مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

فتوبلاگ 3

آخ قلبم!

ناراحتی قلبی گرفتم از دست قلمبه ها!

ای وای این آخریه رو … کشته شدم!!

شما بعد از دیدن اینا هنوز زنده ایددددد؟

پ.ن: به اندازه عدد آووگادرو این چند روز آهنگ – Ahla Haga Feeki – روگوش کردم!

مرسی آبجیم 😀

بخاطر ناآرام: مرسی استامبل!

Written by raoros

نوامبر 18, 2007 در 8:45 ق.ظ.

نوشته شده در بامزه, حیوانات, سرگرمی, عکس

Tagged with , , ,

5 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. ده این عکس چهارمی که منم…الهی خیلی نازن اینا..مرسی زهرا جون کلی روحیه ام عوض شد

    raoros: قربانت مریمی، اصلاً این پست تقدیم به خود خودت و اون تپلی سفید کرکیه که آوارتارته!

    maryamss

    نوامبر 18, 2007 at 9:23 ق.ظ.

  2. : دی
    چه قیافه های باحال و خنده داری دارن این جوجو ها !

    بهنام

    نوامبر 18, 2007 at 9:32 ق.ظ.

  3. eeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyy khuda! ina chian afaridi
    اون اولی که من کشتشم! شیکمو! X:

    یاد همسترایی که داداشم یه مدت پیش اورده بود افتادم. 8-> شیطونای قلمبه! اگه یه ذره مواظبشون بود شاید بابام اینا میذاشتن نگرشون داره. منم اصرار نکردم. چون مسئولیت قبول کردن داداشمو دیدم قبلا!

    پ.ن: لینک آبجیتون اشتب شده انگار D: اا.. درستش کردی؟ (;

    > کی گفته من دارم حرف می زنم؟😐 دههههه! اصلا قهر! <

    BiNlaiMA

    نوامبر 18, 2007 at 9:58 ق.ظ.

  4. نخستین بار است که می‌بینم پیرزنی حلقه‌ای در انگشت شست‌اش دارد

    ناآرام

    نوامبر 18, 2007 at 11:36 ق.ظ.

  5. منم یه همستر داشتم مرد!!!
    البته بعد از 3.5 سال عمر با عزت و به مرگ طبیعی!

    mychamber

    نوامبر 18, 2007 at 12:09 ب.ظ.


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

