مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

چطور یک فرشته توانست قلبم را بشکند؟

img_0449-copxy.jpg

 

داخلی – اتاق جلویی – دم غروب

 

صحنه ضرب و شتم شدید، در حالیکه زهرا کوچولو خاله اش (raoros) را به شدت کتک می زند، خاله بیچاره نقش زمین شده و سرش را بین دستهایش می گیرد که بیشتر کتک نخورد.

 

داخلی – همان

 

خاله جهت جلب ترحم زهرا کوچولو، مظلوم نمایی می کند و با گریه تصنعی می گوید: دیگه خاله ات نیستم (از جایش برخاسته و به دم در اتاق می رود و ادامه می دهد) برو یه خاله دیگه پیدا کن.

در این لحظه خاله بعد از این جملات، امیدوارانه به زهرا کوچولو نگاه می کند.

زهرا کوچولو (در کمال اعتماد به نفس) رو به پدربزرگ اش(با لهجه یه بچه دو ساله): بابا جونی، می خوام یه خاله پیدا کنم خودم!!

 

در این لحظه قلب خاله (raoros) از تپش ایستاده و این سکانس تمام می شود!

 

—————-
Now playing: How Could An Angel Break My Heart – TONI BRAXTON
via FoxyTunes

عکس زهرا کوچولو رو در حالتی نشون می ده که سعی کردم بدجنسی اش رو با کمی دستکاری بیشتر جلوه بدم!

Written by raoros

نوامبر 27, 2007 در 6:51 ب.ظ.

نوشته شده در من, بامزه, روزانه, عکاسی, عکس

Tagged with , , ,

