مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

گلایه هایی جهت خنک شدن دلمان

with 10 comments

آمدیم یک نوشته انتقادی، شورشی و حتی توهین آمیز در نکوهش وبلاگ نویسانی اختصاص بدهیم که پست های وبلاگشان را به انتقادهای بی انصافانه از کسانی اختصاص می دن که دغدغه شان نوشتن احساسات شخصی و وقایع نگاری اتفاقات روزانه شان است و آن وبلاگ نویسان روشن فکر، آن وبلاگ نویسان همه چی تمام، این گونه افراد را به صورت غیرمستقیم و محترمانه به چرانیدن غازهایشان ترغیب کرده و این احساس بهشان دست داده که نقدهای سیاسی اجتماعی اشان درباره دین و مذهب و رژیم جمهوری اسلامی گلی به سر این و آن می زند یا … استغفرلله! دیدیم ما این کاره نیستیم و این نقدها از ما برنمی آید و همانا که I don’t give them a damn shit و بهتر است ما راه خودمان را برویم و آنهایی هم که فقط خاطره در وبلاگ شان می نویسند حالش را ببرند و Don’t give them a damn care و خودتان را زیر نقاب نوشته های چاخان پاخان پنهان نکنید و اصلاً وبلاگتان را هم با جاوا اسکریپت های قلب و آهنگهای عاشقانه فارسی همینجور پر کنید که ما وبلاگ شما را به خیلی های دیگر ترجیح می دهیم و پرستیژ شما از خیلی های دیگر که فقط بلدند به زمین و زمان نق بزنند، بسی بالاتر است، نقطه!

همینطور هم آمده بودیم بگوییم دلیل اینکه ما زمانی در این وردپرس لا مسب را تخته کرده بودیم یا کامنت هایمان را بسته بودیم همین بود، چون احساس نمودیم آدمی که بخواهد از دلش بنویسد در اینجا محکوم به شکست است، اینجا یا باید بنشینی به آیت الله ها فحش بدهی یا بروی آی تی ترجمه کنی (انگار ما خودمان بی سوادیم که برویم به زبان اصلی اش بخوانیم)یا عکس های مسخره و بامزه بگذاری، دیدیم که نخیر اینطورها هم نیست و مگر کسی به نام زده این وردپرس را بخواهد برایش قانون بگذارد و ما خیلی نیز از این بچه وبلاگ نویس ها در اینجا قدیمی تر می باشیم!! و زمانی هم به پیشنهاد ناآرام عزیز کامنت دانی مان را بستیم ولی خوب دیدیم که چرا ضعف نشان بدهیم؟ ما هرچه دلمان می خواهد می نویسیم و هر که هم خوشش نمی آید یا فکر می کند نوشته های دخترانه سبک است get off my street ، و در آخر هم، ها ها ها ها !

دلمان بسی خنک شد که ممکن است بعضی ها از این نوشته ها بهشان بربخورد! چون قبل تر ها خیلی به ما برخورده بود 😀

Written by raoros

نوامبر 30, 2007 در 9:32 ق.ظ.

نوشته شده در من, انتقاد

Tagged with ,

10 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. Knock them out the frame… el Moro

    هااا…البته من که در جریان نیستم که کی چی گفته و چه جرئتی داشته که با یک رائوروس درگیر بشود است!!! ولی ای ول بر تو…و بیخیال مردم!! دونت گیو اِ …

    در ضمن این فیر فاکس عجب خوب نشون میده پیجت رو!!! حالی بردیم زیاد تا!!! ممنون از راهنماییت…

    TauRus

    نوامبر 30, 2007 at 11:21 ق.ظ.

  2. بسیار عالی- دمت گرم!

    شکوفه

    نوامبر 30, 2007 at 12:55 ب.ظ.

  3. yes Taurus
    Knock them out the frame… el Moro
    Knock them out the frame… el Moro
    Knock them out the frame… el Moro

    raoros

    نوامبر 30, 2007 at 1:35 ب.ظ.

  4. بابا این حرفا چیه؟ من خودم خاطره می نویسم مثل چی. هیچ کس هم چیزی بهم نگفته.
    در ضمن با این طرح جدیدی که در انداختی بسی بسیار حال کردم اما یک مقدار خوندن نوشته ها سخت شده.یا حداقل برای من اینجوریه
    cool, go on, bingo (thumb up

    کمال

    نوامبر 30, 2007 at 5:56 ب.ظ.

  5. don’t give ’em a damn shit 🙂

    ناآرام

    نوامبر 30, 2007 at 9:49 ب.ظ.

  6. سلام
    تازه اومده بودم وردپرسر،یه روز یه آدم(اینجا باید بگم مزخرف)یه پست گذاشت در مورد من(اسم محفوظ)،آخه تازه اومده بودم و جالب این بود که زود هم رسیده بودم به بالای داشبورد، که این بالا رفتن تو وردپرس زود گذره و ……. (بقیه خیلی چرت و پرته).
    باور کن تا به امروز صدایم در نیومد،میدونی چرا؟
    میگن جواب ابلهان خاموشیست.
    رفتم بالا و هنوز هم خوشبختانه اکثر اوفات هم بالا هستم،و جالب اینجاست که اون آدم(اینجا باید بگم احمق)نمیدونه کسی که تو پروژه های نفتی کار کرده،دغدغه بالا و یا پایین بودن تو وردپرس رو نداره،شخصیت ها تو وبلاگ اکثراً مجازی است و……..
    من با حرفت موافقم و باید ایستاد و زد تو دهن همچین آدمهایی،حتی اگه اون آدم روزی من باشم.
    از کار تو و پستت لذت بردم.
    یه جورایی حرف دل ما رو هم زدی.
    موفق تر از همیشه باشی

    raoros: خیالی نیست برادر، بعضی ها به این مدل نوشتار های روزانه می گن زرد نویسی و اینا، ولی من که عاشق زردم، ترجیح می دم زرد باشم تا جور دیگه!

    gajamoo

    دسامبر 1, 2007 at 6:46 ق.ظ.

  7. سلام دوست خوبم
    این اولین باریه که به وبلاگت سر می زنم.
    من فکر می کنم بهتره ما کم کم یاد بگیریم که فضا رو برای نقد و نظر دادن های مفید و سازنده مهیا کنیم. باید به بحث کردن بیشتر فکر کنیم تا دعوا و مشاجره.
    به ناآرام عزیز هم توصیه می کنم که قدرش را در ورد پرس با بالا و بالاترین بودن نسنجد. همینکه می نویسد و می خواهد باشد ارزشمند و خوب است.
    زنده باشید

    مینا حسنی

    دسامبر 1, 2007 at 4:10 ب.ظ.

  8. ببخشید. لطفا جای ناآرام را با gajmoo عوض کنید و این کامنت را هم حذف کنید. ممنون.

    مینا حسنی

    دسامبر 1, 2007 at 4:12 ب.ظ.

  9. آبجی بگو شقه شون کنیم!
    من همیشه نظر دیگران رو گوش میدم و کار خودم رو می‌کنم
    راسی قالب جدیدت چه بت میاد!

    mychamber

    دسامبر 1, 2007 at 5:36 ب.ظ.

  10. سلام
    وبلاگ خوبی دارید
    من نیز یا مطلب
    محض بيكار نبودن شركت كنيد و راي بدهيد!
    در وبلاگ شـمـسـه
    منتظر پیامتان هستم .


پاسخی بگذارید

