مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

یادواره ای جهت سیم کارت

with 6 comments

simcard-005.jpg

نام اثر : Buried With Love (دفن شده با عشق)

 

چه زود عمرت به پایان رسید، دو سال کنار من ماندی و پابه پای من همه جا آمدی، چه پیامک ها که با تو به دستم نرسید و چه پیامک ها که با تو نفرستادم، چه قهر و آشتی ها که تو شاهد پیامک هایش بودی، چه داد و دعواها، چه چاخان ها که نکردیم، چه اشکها که در کنار تو ریختم و چه قهقهه ها که نزدم، چه حرفا که نزدیم (استغفرالله)، و چه روزها که تو را از جایت با خشم بیرون می کشیدم و به گوشه ای پرت می کردم که هیچ پیغامی با تو به من نرسد (و فکر کنم که همین پرتاب ها بود که باعث شد آخرش بسوزی)، خلاصه اینکه یار با وفایی بودی و خیلی وقتها که تک مانده بودم، کنار من ماندی و من چقدر قدرنشناس بودم که بعد از مرگت هم رحم نکردم و از روی کنجکاوی نبش قبرت کردم و تو ناگهان بشکستی!

حالا می توانی در این آرامگاه زیبا بیارامی و خوابهای رنگی ببینی !

Written by raoros

نوامبر 30, 2007 در 8:35 ب.ظ.

نوشته شده در بامزه, عکاسی

Tagged with , ,

6 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. eyval ghaalebe jadid !

    khoshgele !
    aakhey ! sim kaarte bichaare !😀

    raoros: مرسی ، قابل تو رو نداره، آره دیدی سیم کارتمو چی کار کردم؟😉 @};-

    بهنام

    دسامبر 1, 2007 at 11:53 ق.ظ.

  2. مم دلم انار خواست.شرمنده كه نمي تونم هم دردي كنم الان فقط انارا رو مي بينم

    raoros: مریمی اینا انار نیستا!! این از این دونه پلاستیکی رنگی هاست که مثلا جای سنگ می ریزن پای گل مصنوعی!!! من که سیم کارتمو لای انار نمی ذارم! :))

    maryamss

    دسامبر 1, 2007 at 1:50 ب.ظ.

  3. سلام
    اینا چیه دور و ور این سیم کارته ریخته؟؟؟
    چقدر خوردنیه !!!
    یاد پاستیل افتادم .
    این سیم کارت ها به دلایل مختلفی می سوزند شما اگر 250 هزار بار LU یا Location Update داشته باشید سیم کارت شما می سوزد و مخابرات نیز هزینه ای بابت سیم کارت جدید از شما نخواهد گرفت در غیر این صورت اگه به دلایل نقص فنی و این چیز ها سوخته باشه شما باید 7 هزار تومن به مخابرات بدید.
    درباره کامنتی هم که توی وبلاگم گذاشته بودی یه ایمیل برات زدم.

    itcaffe

    دسامبر 1, 2007 at 2:14 ب.ظ.

  4. سلام
    اینا چیه دور و ور این سیم کارته ریخته؟؟؟
    چقدر خوردنیه !!!
    یاد پاستیل افتادم .
    این سیم کارت ها به دلایل مختلفی می سوزند شما اگر 250 هزار بار LU یا Location Update داشته باشید سیم کارت شما می سوزد و مخابرات نیز هزینه ای بابت سیم کارت جدید از شما نخواهد گرفت در غیر این صورت اگه به دلایل نقص فنی و این چیز ها سوخته باشه شما باید 7 هزار تومن به مخابرات بدید.
    درباره کامنتی هم که توی وبلاگم گذاشته بودی یه ایمیل برات زدم.

    Sepehr

    دسامبر 1, 2007 at 2:16 ب.ظ.

  5. بازم من !
    مگه ایمیلت raoros [at] gmail [dot] com
    نیست؟؟؟ اگه نیست یه ایمیل به من بزن :دی

    Sepehr

    دسامبر 1, 2007 at 5:43 ب.ظ.

  6. به عجب سوتی دادم.کاملا داره برام روشن میشه که این روزا چشمام بدجوری البالو گیلاس میچینه

    maryamss

    دسامبر 2, 2007 at 11:47 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

