مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

دگمه (دکمه؟!) سازی

with 6 comments

در یک شب پاییزی و مملو از بیکاری، این دگمه (یا شایدم دکمه) ها رو ساختم، شاید کس دیگه ای هم خوشش اومد!😀

– وردپرس کمی تا قسمتی دخترونه!

wp-copy.jpg

– proudly PersiaN

iranflag-copy.jpg

– Emo Button

button-copy.jpg

توضیح بک گراندی که برای این بالایی انتخاب کردم اینه که این کریستال آب از مجموعه همون مولکول های آبه که اون آقای محقق شرقی (نمی دونم مال کجا بود؟؟!!) گفته بود در برابر احساسات مختلف تغییر شکل می دن و این رو انتخاب کردم چون کریستال آب در برابر احساس عاشقانه به این شکل درمیاد (چه احساساتی!)

Written by raoros

دسامبر 6, 2007 در 8:14 ب.ظ.

نوشته شده در گرافیک, طراحی

Tagged with ,

6 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. چه عجب از این ورها گذری!!!
    میای جهنم یا نه؟

    mychamber

    دسامبر 6, 2007 at 8:38 ب.ظ.

  2. آخر مهمونی می‌رسی می‌بینی هیچی نمونده!!‌به شام هم نمی‌رسی!! برو تو همون برزخ بمون… چیه عینه ایستگاه اوتوبوس باید هی منتظر باشی!

    mychamber

    دسامبر 6, 2007 at 8:43 ب.ظ.

  3. اِااااا… منم میدونم جریان اون آبه چیه!!! آخ جون!! (الان اگه آب کنارم بود یه حالت خوشحال و ذوق زده به خودش میگرفت…)

    ها…قشنگ بیدَ رائورسو!!!

    TauRus

    دسامبر 7, 2007 at 3:06 ب.ظ.

  4. خیلی قشنگه . من چند وقتی هست میخواستم یه چیزی بگم هی یادم میرفت . من به عنوان یه دوست کوچک پیشنهاد میکنم این سایدبار رو برای ما دایل آپی ها خلوت کنید چون انقدر آپ کردن اینا طول میکشه که آدم دیگه منصرف میشه :دی راستی منم عاشق تیم برتونم . خیلی از فیلماشم دوست دارم مخصوصا ماهی بزرگ …

    raoros: ممنون، در مورد ساید بار هم سعی خودمو می کنم! ولی قول نمی دم اخه یه مقدار عقده لینک گذاری دارم! باید کاهشش بدم! مرسی که تشریف اوردید

    Keshvary

    دسامبر 8, 2007 at 8:38 ق.ظ.

  5. ممنون …

    Keshvary

    دسامبر 8, 2007 at 1:08 ب.ظ.

  6. والله خودم هم نمی دونم . ولی امتحان می کنم . شاید خو ب شد .

    علی

    دسامبر 10, 2007 at 8:36 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

