مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

فتوبلاگ n ام

with 5 comments

تمامی عکسها رو با کانال انتخابی فلیکر از استامبل آپون پیدا کردم و چون فیل-ترمی شد، دوباره آپلود کردم، در نتیجه منبع لینکها رو می تونید در پروفایل سرکارخانم raoros در استامبل آپون پیدا کنید.

یه مقدار بخندید :D  ( در ضمن انگاری تمامی عکسا واقعیه و صحنه سازی نیست، حتی این مارمولکه هم سه ماه آموزش دیده تا اینجوری بلمه!)

آخوندکی (یا به قولی راهبک!) درحال اجرای هاله لویا!

Written by raoros

دسامبر 8, 2007 در 10:00 ب.ظ.

5 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. nice pishi

    کمال

    دسامبر 9, 2007 at 4:21 ق.ظ.

  2. به نظر من تو اینا گربهه اصلا واقعی نیست …

    Keshvary

    دسامبر 9, 2007 at 7:04 ق.ظ.

  3. فدای اون گربه بشم من.

    رضا عظیمی

    دسامبر 9, 2007 at 8:09 ق.ظ.

  4. سلام!
    تصاویر بسیار جذابی هستند!
    چه واقعی چه غیر واقعی!
    دیدنشون چشم را نوازش میده!
    سپاس!

    تک رنگ

    دسامبر 9, 2007 at 10:58 ق.ظ.

  5. وایییییممارمولکه رو خیلی باحاله.

    maryamss

    دسامبر 9, 2007 at 1:13 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

