مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

Not for honor

with 2 comments

me_too_bay_raoros.jpg

speechless

I give my life

Not for honor

But for you

Soundtrack of moment: Snake Eater (Metal Gear Solid 3 Soundtrack)

design by raoros

پ.ن: می خواستم واسه این پست چیز دیگه ای ننویسم ولی اتفاقی متوجه شدم یه تعدادی آدم با جستجوی لغت love رسیدن به این وبلاگ(!!)، بعد خودم یه سرچ تو گوگل زدم با همین کلمه، که اتفاقی متوجه شدم 16 نوامبر امسال فیلم Love in the time of cholera – یا همون » عشق سالهای وبا» اثر گابریل گارسیا مارکز- اکران شده، رمان رو خوندید؟ فکر نکنم کسی باشه که رمان رو خونده باشه و دلش بال بال نزنه که ببینه فیلمش چطوره، از اونجا که من هر چند وقت یکبار تیکه هایی از کتاب رو تو ذهنم مرور می کنم، آرزو می کنم یهو یه dvd از این فیلم بیفته تو اتاقم و من با خوشحالی ببینمش! یعنی می شه؟؟؟؟

این تریلر فیلمه که همینم کافی بود تا دل منو ببره😥 😥

شکیرا هم گویی ترانه های فیلم رو خونده.

می خوام اینو😦

51 years 9 months and 4 days, that is how long I have loved you… 

Written by raoros

دسامبر 12, 2007 در 10:50 ب.ظ.

نوشته شده در download, music, گرافیک, طراحی

Tagged with , , , ,

2 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. به نظرم فیلم قشنگی باید باشه
    این جمله هم توی فیلم کوتاه‌اش بود:
    How long would you wait for love
    که جای فکر کردن داره

    ناآرام

    دسامبر 13, 2007 at 7:34 ق.ظ.

  2. باید جالب باشه پیدا کردید به ما هم بگید …

    Keshvary

    دسامبر 15, 2007 at 5:40 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

