مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

فَست اِسکِچ یا چطور با هیچی فایلهایمان را اینور آنور کنیم!

with 7 comments

خوب، خودم می دونم که با این پست خیلی ضایع می شم (از نظر مقدار IQ) ولی چون خودم کلی به خودم خندیدم، شما هم می تونید بهم بخندید!

روی عکس کلیک بنمایید تا ماجرا رو بفهمید!

simcard-004.jpg

وقتی از مقدار ضریب هوشی خودم به تعجب دراومدم این طرح رو در عرض چند دقیقه زدم تا در تاریخ ثبت بشه، ماجرا اینجاست که نمی تونم لپ تاپم رو به دلایل امنیتی (!!!) به نت وصل کنم، و چون امروز با یک تلاش بسیار سخت و طاقت فرسا در جهت پیدا کردن یک فونت کمیاب، 10 صفحه گوگل رو زیر و رو کرده بودم ، در آخر مجبور شدم برای انتقالش به لپ تاپم، (چون هیچ مموری دیگه ای در زندگی ندارم! و کسی هم انتظار نداره که بخاطرش یه سی دی رایت کنم؟؟) از تجهیزات پیچیده ای به طرزی که در شکل نمایش داده شده استفاده نمودم و خوب مقداری هم به خودم خندیدم!
—————-
Now playing: Amr Diab (www.TopMusic.ir) – Enta El Ghaly(www.TopMusic.ir)
via FoxyTunes

Written by raoros

دسامبر 15, 2007 در 12:39 ب.ظ.

نوشته شده در من, بامزه, طراحی

Tagged with , , ,

7 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. بابا مخترع!!! میتی کمان رو هستم! اما از مواضع خودم عدول نمی‌کنم!

    mychamber

    دسامبر 15, 2007 at 1:09 ب.ظ.

  2. طراحيت خوبه. اگه سر كلاس طراحي ما يه همچي فست اسكچي ميزدي يه آفرين خوشكل از معلممون ميگرفتي.
    دارم وبلاگ رو بروز ميكنم. خوشحال ميشم اگه افتخار بدي.

    raoros: ممنونم، کلی ذوقیدم! (هوارتا)، سر می زنیممممممم

    محمدحسن

    دسامبر 15, 2007 at 3:14 ب.ظ.

  3. حالا فست اسکچ کردن به جای خودش… چه حالی داشتی نشستی نقاشیشو کشیدی!!
    وبلاگ جذابی داری. فقط نمی دونم چرا اون تیتر معرفی وبلاگت انقدر قاطی پاتی نوشته شده! نمیدونم از مشکلات فایرفاکسه که من اینجوری میبینم یا واقعاً مورد داره؟!

    raoros: اولا که خوش اومدید آقای آمیر، بعدشم فست اسکچ حوصله نمی خواد، اگه می خواست که نمی شد فست! 5 دقیقه ای کارش تمومه! بعدشم فایرفاکستون مورد داره، برای ما که به وضوح آینه نمایش می ده

    آمیر

    دسامبر 15, 2007 at 4:39 ب.ظ.

  4. به این میگن تولید محتوای وبلاگی!
    بسی مفیوض گشتیم

    raoros: ممنون لطف داری XD

    lukadium

    دسامبر 15, 2007 at 6:08 ب.ظ.

  5. :)))) خسته نباشی…
    خیلی نقاشیه باحالی کشیدی!! طرح انتقال فایلت هم واقعاً بحث برانگیزه!!!!

    در ضمن چه قالب خوبیه!! مبارکه… از اون شلوغ پلوغی دراومد!!!!!!!!!!!!! تازه میشه گفت مث وبلاگ من باحال شده و یه نظمی پیدا کرده!!!!!!!!!!!!!!!!! البته هنوز خیلی مونده که به پای من برسی هااا…!!
    هاااااااا !!!!!!!!!! 😉

    TauRus

    دسامبر 16, 2007 at 4:46 ق.ظ.

  6. با درود فراوان
    خيلي جالب بود . راستش اولش هيچي نفهميدم بعد كه طرح تان را خوب نگاه كردم فهميدم.
    خيلي پل جالبي بود .
    خيلي ممنونم كه به من سر زيدن. از نظرتون ممنونم.

    رامن

    دسامبر 16, 2007 at 10:26 ق.ظ.

  7. باحال بود.خندیدم کلی….اینجا باز عوض شده؟

    maryamss

    دسامبر 17, 2007 at 1:51 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

