مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

وقتی بارون می زنه …

with 8 comments

این کاغذ دیواری که این پایین مشاهده می کنید، نتیجه حدود 10 بار گوش کردن به یکی از ترانه های آلبوم جدید فریدون، به نام «وقتی بارون می زنه» از آلبوم « از تو دورم» هست.

منم که می دونید، کمتر پیش میاد ترانه ی فارسی گوش بدم، پس ….

این طرحم رو چون به نظر خودم زیباست، به همه ی کسایی تقدیم می کنم که همیشه با من و نوشته هام، همراه بودن…

اگه خواستید، روش کلیک کنید و ذخیره کنید. 3>

cold_blue_by_raoros.jpg

چی بگم ابری و بارون نمی شی//درد و می فهمی و درمون نمی شی//خیلی وقته می بینم، زیر آوار جنون//منو می بینی و ویرون نمی شی …//دل دیوونه، خرابم می کنی//چرا مثل قدیما خون نمی شی//سر به صحرا می ذاری//منو تنها می ذاری//لاله باغ کدوم گمشده ای؟//چرا بین گلا پنهون نمی شی…//وقتی بارون می زنه//شاخه ها رو می شکنه//دل تنها چرا تو، مثه گنجیشکا پریشون نمی شی//منو می بینی و حیرون نمی شی//چی بگم ابری و بارون نمی شی//درد و می فهمی و درمون نمی شی…//چی بگم؟ با کی بگم راز تو رو//داری آتیش می گیری، خون نمی شی//من که هر شب تا سحر//قصه ی عشق رو تو گوشت می خونم//بازم افسانه ای، افسون نمی شی//تو بزرگی واسه دنیای خیال آدما//دل زخمی، لاله ی دشت بلا//نکنه، غصه ی لیلی رو داری//واسه این قصه ها مجنون نمی شی؟//چی بگم ابری و بارون نمی شی//درد و می فهمی و درمون نمی شی……………..

Written by raoros

دسامبر 17, 2007 در 10:38 ب.ظ.

نوشته شده در download, music, هنر, گرافیک, طراحی

Tagged with , , , , , ,

8 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. چه جالب نمی دونم چرا احساس خوبی نسبت به این البوم جدیدش نداشتم.شاید به خاطر اینکه سروش منتشرش کرد(عجب دلیلی!!!)ولی دیگه تو خوشت اومده باید برم ببینم چیه….راستی پس فردا نیان یقه تو بگیرن که چرا آلبوم مردمو بی اجازه گذاشتی اینجا:)

    raoros: خوب مریمی، من الان یک زهرای ترسیده ام و به همین مناسبت لینک دانلود رو از تو این پست اختصاصی برمیدارم :پی

    maryamss

    دسامبر 18, 2007 at 6:04 ق.ظ.

  2. به به از تمتان خوشمان آمد :دی راستی من این آلبوم رو گوش کردم نمیدونم چرا انقد کم خونده همش دکلمست …

    raoros: هممم، منم اول خوشم نیومد، یه بار دیگه که گوش کردم، قشنگ بود، ولی ترانه های فریدون مخصوصا این یکی که نوشتم، خیلی زیبا بود

    Keshvary

    دسامبر 18, 2007 at 6:49 ق.ظ.

  3. با درود فراوان
    خيلي تم قشنگي بود . دست تان درد نكند.

    رامن

    دسامبر 18, 2007 at 10:49 ق.ظ.

  4. ممنون از نظر لطفتتون
    بله ، اون ها كار من نيست ، اون گالري فعلا نمايشي هست تا اينكه كامل بشه

    احمد

    دسامبر 18, 2007 at 11:08 ق.ظ.

  5. میبینم که بالاخره به ما خواننده های فارسی زبان هم افتخار دادید!!!!!!!!!!!(با صدای داریوش)
    😉
    ولی گذشته از شوخی حالا که پایه ی آهنگای فارسی شدی یه سری آهنگ باحال دیگه هم بهت معرفی میکنم به زودی، که گوش بدیشون!!!!!!!!!!(تا تنور داغه…)
    راستی، آهنگه «دلم تنگه» از همین آلبومه آقا فریدون آسرایی رو من خیلی دوست دارم!!!به نظرم مث «وقتی بارون میزنه» قشنگه…!! گوش بدی حتمنه حتماً ها !!!!! (البته اگه گوش ندادیش…)

    از بابت اون طرحت هم که به عنوان جایزه، برای من درست کردی کمال تشکر رو میدارم!!! مرسی!!!!!!!!!!!!!(احساس میکنم تو یه مسابقه اول شدم و این جایزشه!!! چه خودم رو تحویل میگیرم!!!! جایزه ی من!!!)

    raoros: پس چی داداش؟ مال خودته طرحه، قابل تو رو نداره که، تو هم آهنگ بده من زهرا نیستم اگه گوش ندم

    TauRus

    دسامبر 18, 2007 at 8:40 ب.ظ.

  6. خيلي ممنونم.

    رامن

    دسامبر 19, 2007 at 12:23 ب.ظ.

  7. sallam
    lotfan ahang ro bezarin ke beshe daryaftessh kard
    سلام
    لطفا آهنگ رو بذارین
    چرا ورش داشتین؟
    حلا ما باید بریم بخریمش؟

    raoros»: آقای رضا اگه تشریف ببری و بخری که خوبه، ولی اگه مثه من خلافی، می تونی از صفحه آلبومها و ترانه ها برای دانلود، که تو سایدبار سمت راسته پیداشون کنی

    reza

    دسامبر 19, 2007 at 3:10 ب.ظ.

  8. این آلبوم فوق العادست و باعت افتخار ما ایرانی ها

    حسین مهدیان

    ژانویه 10, 2008 at 10:48 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

