مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

آرزوهای یک زهرای آرزومند

with 5 comments

    می بینم که مریمی دعوتم کرده به بازی! منم که همینجور هی پست های گیکی اخیر بلاگرها رو می خوندم و حسرت به دل منتظر بودم یکی دعوتم کنه، که امشب (با مقداری تاخیر) فهمیدم که مریم بله و اینا!

    خوب،

  1. من یه دوربین خفن از اون canon ها که نشونشون کردم می خوام، با یه فضای استودیویی باز با تمام امکانات، همچنین محیط طبیعی و دشت و دمن و اینا + یه صف از مدل های خانم و آقای خوشگل و خوش قد و بالا جهت به ثبت رساندن افکار تلنبار شده این چند ساله ام، این مساله ی مدل واقعاً برام معضل شده!
  2. من دلم می خواد همین فردا برم مصر، کسی هم نپرسه چرا، اگرم برم عمراً دیگه برگردم! خدافظ :))
  3. من دلم یه آمپولِ فوری می خواد که تمام توانایی های لازم برای طراحی و نقاشی و اینا رو تالاپی به من منتقل کنه!
  4. دلم یه استودیوی عکاسی دیجیتال می خواد، این با اولی فرق داره، شامل سیستمها و نور برای چاپ و اینا می شه، حتی طرحشم دارم، کلی آرزومندم!
  5. بعدشم دلم می خواد همه ی موسیقی ها+فیلم های مورد علاقه ام در عرض سه سوت در دسترسم حاضر باشه!
  6.  

    اینا آرزوهای گیکیه ! می دونید که! آرزویی اصلی آدما خیلی دور از دسترس تره، این آرزوی شماره 2 من اصلاً گیکی نیست ولی لایی در رفت دیگه! بعدشم چی می شد اگه شبانه روز یه 5 6 ساعت طولانی تر باشه که من اونهمه کتاب نخونده رو بخونم، چیزایی که قراره یاد بگیرم رو یاد بگیرم و ………………… یه پول بسیار گنده هم برسه دستم!

     

 

پی نوشت: امروز داشتم تو انقلاب از جلوی یه کیوسکه روزنامه فروشی رد می شدم، دیدم یه عکسی رو یه مجله هنری فیلمی بود! عکس سید احمد خمینی، فرزند امام خمینی ( احیاناً سید احمد رو کسی می شناسه آیا؟)، مسئله اینه که من تعجب کردم بسیار که چرا باید یک عکس سه رخ با این کیفیت روی این مجله چاپ شده باشه و الان هم که سالگرد فوت این آقا نیست و اینا، بعد دیدم که کنارش نوشته بود>>>> شریفی نیا: اگر اشاره خانواده نبود، این نقش رو نمی پذیرفتم!!!!!! من داشتم از تعجب شاخ در میاوردم، عکس شریفی نیا بود! اصلاً تو تمام عمرم ندیده بودم که یه بازیگر انقدر منطبق با شخصیتی که بازی می کنه باشه! اصلاً تو تصور کسی نمی گنجه که این شباهت در چه حد بود! تو عمرم همچین گریمی ندیده بودم! هنوزم در حال تعجبممممممم!

 

    ~*~*~*~*~*~*~*~*

    برای خوشحال کردن روح خودم، یکی از آهنگهای بدون آلبوم مدونا رو می ذارم اینجا، به نام superpop که خیلی بهتون امیدواری می ده دیگه! هی بگید بده! خیلی حال کردم با این:

    منم کسی رو دعوت نمی کنم دیگه، هی ناز می کنن همه! هر کی اینجا رو دید و خواست بنویسه خودش.

    If you want to reach the top,

    Reach the top!

    If you do, you never stop,

    Never stop.

    Download Superpop

     

Written by raoros

دسامبر 27, 2007 در 10:15 ب.ظ.

نوشته شده در download, Madonna, music, من, سرگرمی

Tagged with , , , , , ,

5 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. چه قالب قژنگی…!! چه برفای باحالی!!
    میونه این همه برف!! جای منه چه خالی!!!!

    این شعر رو به مناسبت عید کریسمس و غدیر تقدیم میکنم به شما!!! فقط نمیدونم چرا خودمو انقد تحویل گرفتم توش!! به هر حال الان که خوشحالم اومدم به وبلاگت سری بزنم و با خوندن آرزوهای زهرای آرزومند خوشحال تر هم شدم!!

    خدایا زهرا رو به آرزوهاش برسون!! بعدشم برای اینکه تبعیض نشه، آرزوهای منم برآورده کن! مرسی!!

    TauRus

    دسامبر 28, 2007 at 3:18 ب.ظ.

  2. خیلی جالبه که می خوای بری مصر.در ضمن این قالبت هم قشنگه.ایشالا هیچ گیکی آرزو به دل نمونه.عیدت هم با تاخیرات مبارک(حوصله مدارم برم تو پست بالای کامنت بذارم شرمنده دیگه)

    maryamss

    دسامبر 30, 2007 at 6:09 ق.ظ.

  3. وای داره برف میاد .اینجا.تازه دیدم

    maryamss

    دسامبر 30, 2007 at 6:12 ق.ظ.

  4. great song! great! share more of her

    ناآرام

    دسامبر 30, 2007 at 10:03 ب.ظ.

  5. […] گریم شده محمدرضا شریفی نیا در نقش سید احمد خمینی طی این پست اعلام نمودم تا اینکه یک ایمیل رسید حاوی این عکسها که در […]


پاسخی بگذارید

