مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

پریدخت یا چطور به مخاطب ضدحال بزنیم؟

with 10 comments

    برای اولین بار بعد از مدتها نشستم و یک سریال رو دنبال کردم که نتیجه این شد، همین الان قسمت آخر سریال پریدخت پخش شد و من برای وقتی که این چند روزه برای این سریال گذاشتم متاسفم. قسمت آخر سریال به طور کامل یک فاجعه بود و واقعاً بدتر از این نمی شد سریال رو آب بندی کرد و جمع و جورش کرد و من گرچه نمی خوام حکم قتل کارگردان رو صادر کنم ولی آیا شما هم با من موافقید که آقای سامان مقدم ثابت کرد که در این اندازه ها نیست؟

    سریال به این خوش ساختی با مجموعه ای از بازیگرهای دست اول سینما، موسیقی خوب، داستان و دیالوگ های قوی، البته تا قبل از یکی دو قسمت آخر، واقعاً نمی تونست بهتر از این تموم شه؟

     

    و با توجه به آمارهای وارده، بعد از سالها هنوز کسی نتونسته سریال مخصوص محرم ای بهتر از شب دهم بسازه.

    صبر کنیم تا سال بعد چه دسته گلی به آب بدن!

     

Written by raoros

ژانویه 25, 2008 در 6:57 ب.ظ.

نوشته شده در فیلم

Tagged with

10 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. راست‌اش من این سریال را نمی‌دیدم. اما گذری نگاه‌اش می‌کردم. آخرش را هم دیدم که چه‌قدر وحشتناک به پایان رسید. در این مورد با شما موافق هستم.

    raoros: :nod:

    ناآرام

    ژانویه 25, 2008 at 8:57 ب.ظ.

  2. اومدی؟

    raoros: آره داداش

    mychamber

    ژانویه 25, 2008 at 10:18 ب.ظ.

  3. چرا در وبلاگ شما من نمی توانم تمام مطالب را بخوانم؟ یعنی من حتی الان اون کلمه چرایی که اول نوشتم را نمی بینم.
    اشکال از منه؟
    خوشحال میشم جواب بدین.
    نظر من عکس نظر شماسن و فکر کنم سانسور شده بود، چون سامان مقدم با اینکه کارگردان جوانی ست، اما کارش خوبه.
    البته این نظر من بود.
    موفق تر باشی

    raoros: والا فکر کنم این مشکل رو فقط خودت داری، نمی دونم چرا اینطوریه بعدشم ممنون از نظرت لابد همینیه که شما می گی، بعدشم موفق ترم مرسی؛ آها راستی من فقط دو تا نمایش می دم وبلاگم، خودم تنظیم کردم اینطور

    gajamoo

    ژانویه 25, 2008 at 10:50 ب.ظ.

  4. موافقم باهات.من کلا دو تا قسمتی که خلاصه کرده بودو دیدم و البته همین قسمت آخرو.اولش اینقده حسرت خوردم چرا از اول ندیدم ولی وقتی قسمت آخرشو دیدم کلی خوشحال شدم که وقتمو تلف نکردم.لیلا حاتمی و علی مصفا خیلی خودشونو خراب کردن با بازی کردن تو این فیلم

    raoros: اره مریمی، منم مثه تو فکر می کنم

    maryamss

    ژانویه 26, 2008 at 5:07 ق.ظ.

  5. تقصیر خودتونه که می شینید سریال های آبکی تلویزیون رو می بینید.😀

    raoros: مرسی من الان متحول شدم😀

    ubuntulearn

    ژانویه 26, 2008 at 6:51 ق.ظ.

  6. چرا فکر می کنی شب دهم خیلی مال بود؟
    به نظرم تقصیر بازیگران مثلا بزرگی مثل لیلا حاتمی و علی مصفاست که با اینکه فیلنامه رو از قبل خوندن و می دونن آخرش چه جوری و یه اطلاعاتی از کارگردان و قد و قوارش می دونن و باز به سابقه و اعتبار سینمایی شون پشت می کنن و خودشون رو کوچیک می کنن و حاضر می شن تو همچین کارهای سبکی نقش ایفا کنند.
    ضمنا تو هم اشتباه می کنی می شینی پای تلویزیون وطنی. تازه تو هم با اینکه هر سال می فهمی که اشتباه کردی باز منتظر سال بعدی .

    raoros:ممنون که اشتباهاتم رو یادآوری کردی و البته که شب دهم خیلی هم خوش ساخت بود!😉😛

    رضا عظیمی

    ژانویه 26, 2008 at 7:43 ق.ظ.

  7. چه طور میتونید همچین حرفی بزنید…..؟؟؟؟؟
    نزدیک سه ساعت از فیلم سانسور شده…..
    تو یه دقیقه هزار تا اتفاق میتونه بیفته دیگه حساب کنین سه ساعت دیگه چی میشه!!!!!!
    تمام صحنه های حساس فیلم رو دیلیت کردن …..
    حرفای ملاهه از سر به ته بود…….. همش تیکه تیکه بود…….
    تمام دیالوگ های لیلا حاتمی از فیلم حذف شد…..
    مطمئن باشین اگه فیلمنامه چرت و پرت و بی سر وته بود …هیچ وقت علی مصفا و لیلا حاتمی حاضر نمیشدن توش بازی کنن…..
    من واقعا» برای تلوزیون جمهوری اسلامی متاسفم …. و از همین الان میگم بازیگرای این فیلم پشت دستشونو داغ کردن که دیگه سریال بازی نکنن!!!

    raoros: خانم شما خودشو ناراحت نکن، به عنوان یک بیننده بسیار رندام تی وی، من فقط به چیزی اهمیت می دم که دیده می شه، دیگه نمی دونم چی سانسوره چی نیست، به هر حال خراب شد آخر سریال. مرسی که اومدی اینجا

    پریناز

    ژانویه 26, 2008 at 3:59 ب.ظ.

  8. دوست من توجه داشته باش که فیلم سفارشی بهتر از این از آب در نمی‌آید.واقعا برای لیلا حاتمی، علی مصفا و داریوش ارجمند متاسفم که سوابق خوبشان را این چنین فنا می‌کنند. کیف انگلیسی یادتونه؟

    delzadeh

    ژانویه 26, 2008 at 7:37 ب.ظ.

  9. من این سریال رو دیدم و همیشه این احساس رو داشتم که انگار دارم یه فیلم خلاصه شده رو می بینم. امکان داره که این سریال در زمان و قسمت های بیشتری آماده شده باشه اما به دلیلی اون رو سانسور یا خلاصه کرده باشن. اینطوری به نظر من اومد

    سروش

    ژانویه 26, 2008 at 8:26 ب.ظ.

  10. بابا سانسور چیه.اینا که نمی فهمن چی خوبه چی بده.یه قیچی میدن دست آبدارچی میگن از هر جاش دوست داشتی ببر تا به این زمان مشخص برسه.😀

    از شوخی بگذریم من موندم خودشون مجوز میدن کلی خرج می کنن بعد سانسورش می کنن.این یکی رو نمی دونم ولی زیاد دیدم وشنیدم که سریال فلان این قسمتش سانسور شد یا دو قسمتش به خاطر سانسور و کوتاه شدن زمان (!) یکی شدن!!!خودشون هم نمی دونن دارن چه کار می کنن.

    به هر حال دیدن این سریال های آبکی کلا وقت تلف کردنه.میگید نه؟بشینید بقیه شو هم ببینید.😀

    پدرام

    ژانویه 26, 2008 at 10:03 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

