مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

کتابهایی که نشد که بشه!

with 15 comments

منم که منتظرم یکی بگه بیا بازی و این مریم گلی با مرام هم در این پست منو دعوت کرده به برشمردن (!!) کتابهای نخونده ام، و خوب من یه مقدار رجزخوانی می کنم در این قسمت و اون اینکه ما کلاً خیلی خانواده فرهنگی هستیم و هیچی که تو زندگیمون نخریم، کتاب می خریم و صد البته می خونیم و من تا قبل از 20 سالگی هیچ کتابی رو عمراً نخونده زمین نذاشتم، اما بعد از وارد شدن به دهه 20 مشغله زندگی و خرج و اینا باعث می شد بعضی کتابا رو زیر سیبیلی رد کنم و آنها بدین شرح می باشند.

1- دکتر فاوست اثر گوته : که حسرتش به دلم موند چون هر کاری کردم نتونستم تا آخر بخونم.

2- نان و شراب اثر اینیاتسیو سیلونه: این از اونا بود که دیگه چاپ نمی شد و من از یه کتاب فروشی بسیار قدیمی نزدیک توپخونه خریدمش.

3- تاریخ هنر اثر ارنست گامبریچ: که البته در دست مطالعه است (!!) ولی خوب الان 8 ماهه که در این دست به سر میبره و با اینکه حالت رفرنس داره ولی من عزم کردم بخونمش.

4- من او اثر رضا امیرخانی: این یکی واقعاً خیلی آدم ضایعی ام که نتونستم تمومش کنم، ولی شما بخرید و حتماً بخونید منم قول می دم تمومش کنم.

5- سانتا ماریا اثر سید مهدی شجاعی

6- هبوط اثر دکتر علی شریعتی

7- آدم اول اثر آلبر کامو

نکته ای که در این قسمت خطاب به مریمی عرض می کنم اینه که من از اون دسته ام که صدسال تنهایی رو با عشق تمام به صورت 3 بار از اول تا آخر خوندم و پیشنهاد می کنم تو هم بخون. 😛

این بود شرح ماوقع من.

حالا من این بلاگر ها رو دعوت می کنم به بازی :

مای چمبر – نا آرام فتو-آرت و یه دوست هنرمند جدید به نام عرفان.

 

:^)

Written by raoros

ژانویه 27, 2008 در 1:05 ب.ظ.

نوشته شده در سرگرمی

Tagged with , ,

15 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. اتفاقا من هم به این بازی دعوت شدم!

    باران

    ژانویه 27, 2008 at 1:12 ب.ظ.

  2. با همه اون کتابها آشنام ، اما هیچکدوم رو نخوندم.
    راستی آبجی، دشمنت شرمنده،نه تقصیر شماست و نه من و جالب اینه که این اتفاق فقط تو وبلاگ شما واسه من می افته و بر عکس.
    عیبی نداره،بازم غنیمته.
    موفق تر باشی

    gajamoo

    ژانویه 27, 2008 at 3:29 ب.ظ.

  3. […] و به قولاً قسمت نشد یا گیرتون نیومد رو بنویسید … دوست جدیدی ما را به این بازی دعوت […]

  4. ما هم در بازی شرکت کردیم .. مرسی بابت دعوت ما !!!

    سبز باشید !

    raoros: لطف کردی دوست من

    عرفان

    ژانویه 27, 2008 at 6:51 ب.ظ.

  5. خیلی ممنون از فراخوانی. شرکت می‌کنم. شاید با دو سه روز تاخیر.

    ناآرام

    ژانویه 27, 2008 at 7:27 ب.ظ.

  6. ممنون از کامنت !

    روی وبلاگ قبلی فکر می کردم آمار روزی 200 300 تا نمایش الکیه و سیستم بی حساب کتاب برای خودشمی جوری می شماره ! ولی می بینم که واقعا تعداد مخاطبین کم نبوده !

    بله بنده قبلا با پارسی باکس بودم و از این تیم زدیک به یک هفتس که جدا شدم

    راستی ما منو از کجا روی این وبلاگ فعلی پیدا کردین ؟ من هیچ اثری از خودم به جا نذاشتم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    روزبه شفیعی

    ژانویه 27, 2008 at 9:06 ب.ظ.

  7. می تونم بهت پیشنهاد کنم که قبل از هر چیز نان و شراب رو دوباره به دست بگیری و اگه بختت گفت، ادامه اش (دانۀ زیر برف) رو.منم فهرست خودم رو نوشتم.خواستی بیا.

    پاپیون

    ژانویه 27, 2008 at 10:28 ب.ظ.

  8. سلام;

    سری به گالری شما در پیکسا زدم .. چون فیلکر برای من فیلتره …🙂

    عکسهای قشنگی هست, انگاری هم از خودتون چندین عکس گذاشته بودین اگه اشتباه نکنم ! منم کلی از سفرهام عکس دارم که اونها رو به مرور زمان میذارم !!

    امیدوارم در رشته عکاسی که قراره قبول بشید, موفق باشید🙂

    عرفان

    عرفان

    ژانویه 28, 2008 at 4:17 ق.ظ.

  9. جدی صد سال تنهایی قشنگه؟البته شاید الان یکی از کتابای کارکزو خوندم بهتر این یکی رو هم بخونم.حالا من «من او» رو دوبار خوندم.یکمی داستانش کند پیش میره البت.ه قبول دارم

    maryamss

    ژانویه 28, 2008 at 5:27 ق.ظ.

  10. کارکز=مارکز🙂

    maryamss

    ژانویه 28, 2008 at 5:29 ق.ظ.

  11. 1-3-7 بخصوص 3 . خيلي دلم مي‌خواهد تاريخ هنر گامبريچ رو كامل بخونم.بديش اينه كه كتابخونه امانت نمي‌ده. كسي سراغ داري كه واسه تولدم يك تاريخ هنر گمبريچ بهم هديه بده؟؟؟🙂

    raoros: دکتر تولدت کیه؟ فکر کنم قراره یه گوشی سونی اریکسون ام بهت هدیه بدن! حالا خواستی من این کتاب رو بهت می دم بخونی، خوشحال میشم

    mhmazidi

    ژانویه 28, 2008 at 9:17 ق.ظ.

  12. سلام،
    از لینک ممنون. من هم وبلاگ شما رو لینک کردم.
    دیدم از فیلم های تیم برتون خوشتون میاد. ماهی بزرگ رو دیدید؟
    شخصیت ادوارد بلوم در این فیلم کپی کامل بنده است. (گفتن نداشت؟ ببخشید)
    راستی شما که این همه به طرح های وکتور علاقه مند هستید چرا از کرل دراو استفاده نمی کنید؟

    raoros: شما شبیه ادوارد بلوم هستی؟ خیلی باحاله! بله دیدم ماهی بزرگ رو و چه شاهکاریه، هممم در مورد وکتور بله ولی ترجیح می دم با ایلوستریتور کار کنم

    حمید

    ژانویه 28, 2008 at 12:20 ب.ظ.

  13. من کتاب خون نیستم ولی به توصیت عمل میکنم و صد سال تنهایی رو میخونم …

    محمد کشوری

    ژانویه 28, 2008 at 1:20 ب.ظ.

  14. این عنوان چه آشناست!!!
    پ.ن:دونقطهدیخیلیبزرگ

    mychamber

    ژانویه 28, 2008 at 5:01 ب.ظ.

  15. ممنون …

    mychamber

    ژانویه 29, 2008 at 5:01 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

