مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

چطور شاد بشویم؟

with 7 comments

1510061281_bcc3f2b5c0.jpg

 

 

When you feel down, sad and blue or broken

When you feel you are in disaster,

Just don’t give it up,

Do something good to make you happy,

Turn around,

Call a friend,

Ask for a hug,

Watch a comic movie,

Read a book you always wished to find a time to study it, so that’s it!

Ask someone to tell you a joke,

Kiss someone you care about,

Try to play a happy music,

Dance!

Rest and try to sleep! It can help a lot.

Stand in front of the mirror and see how lovely you are,

How beautiful you are,

In case you believe in anything, try to pray.

Open your old albums and watch your childhood photos,

See how innocent you were,

Do anything you like,

Just don’t give it up,

Don’t let the sadness conquers on you.

 

اینو دوسال قبل تو یه فوریومی خوندم که الان دیگه وجود نداره. به نظر شما در چنین مواقعی اینا به درد می خوره؟

 

عکاس

 

Written by raoros

ژانویه 28, 2008 در 4:18 ب.ظ.

نوشته شده در آموزشی

Tagged with , , ,

7 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. من که به شخصه حال کردم !!!

    عکس هم جالبه !!!

    عکس های جدید من رو دیدی ؟!! سری به وبلاگم بزن !!

    همین امروز گرفتم !!

    عرفان

    ژانویه 28, 2008 at 7:45 ب.ظ.

  2. عکس های بچگی فکر کنم بتونه کمک کنه.البته اگه بچه زشتی نبوده باشید… 😀

    پدرام

    ژانویه 28, 2008 at 7:57 ب.ظ.

  3. چه عکس قشنگی ….

    raoros: ^_^

    محمد کشوری

    ژانویه 29, 2008 at 5:44 ق.ظ.

  4. :nod:

    raoros: دقیقاً :nod:

    ناآرام

    ژانویه 29, 2008 at 8:01 ق.ظ.

  5. به نظر من عکسایی مثل همین عکسی که گذاشتی خیلی آدمو شاد می کنه.با اینا هم موافقم:
    Try to play a happy music,

    Dance!

    Rest and try to sleep! It can help a lot.
    Open your old albums and watch your childhood photos
    Watch a comic movie

    raoros: اره مریمی، دو تای اولی رو خیلی هستم

    maryamss

    ژانویه 29, 2008 at 10:47 ق.ظ.

  6. هان؟
    آره خیلی باحال بود. 🙂
    اتفاقا من خیلی وقتا از موسیقی استفاده می کنم. ولی بعضی وقتا تنها راه اینه با مخ بری تو دیوار! 😦

    پ.ن: اون خانم تو عکس منو یاد یکی از زنداییام انداخت. اونم همش میخنده!

    BiNlaiMA

    ژانویه 29, 2008 at 11:50 ق.ظ.

  7. ولی همیشه این کارا جواب نمیده!! مثلاً ممکنه کسی نباشه که بشه بغلش کرد…
    وقتی که دلیل ناراحتیت یک «فکر» باشه که از سرت بیرون نمیره…تنها راه اینه که بدونی این لحظات سخت میگذره…!! باید صبر کرد…

    Oon

    ژانویه 29, 2008 at 3:51 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

