مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

نیمه تاریک

with 8 comments

آپدیت: بابا خدافظی چیه؟ گفتم تا چند روز چیزی ننویسم اخه دیروز دو سه تا با هم آپدیت کردم! تا من یه کلمه می گم باز اینا می گن خدافظی!

مدل مرد از اینجاست.

طراحی و ادیت : خودم

عکس فشرده است، لطفاً برای دیدن کیفیت اصلی رویش کلیک بنمایید.

hiden.jpg

:D— به شما که نه ولی به خودم قول می دم تا چند روز اینجا پست در نکنم!😀

—————-
Now playing: Eagles – Hotel California
via FoxyTunes

Written by raoros

ژانویه 29, 2008 در 7:31 ب.ظ.

نوشته شده در طراحی

Tagged with ,

8 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. با اون خداحافظی که تو کردی من گفتم عمرا دوباره اینجا رو آپ کنی ولی مثل اینکه اشتباه بود.

    کمال

    ژانویه 29, 2008 at 8:59 ب.ظ.

  2. ااا دیگه قول هات تاثیر نداره . بیا پست کن بابا 3 گیگ فضا داریم …

    محمد کشوری

    ژانویه 30, 2008 at 5:21 ق.ظ.

  3. جالب است … پس شما هم برای خودتون گرافیستی هستید !؟!

    یعنی میخوای بگی دیگه نمیخوای وبلاگ بنویسی ؟ یه جورایی خداحافطی بود ؟!؟!

    خیلی لوسی !🙂

    عرفان

    ژانویه 30, 2008 at 5:54 ق.ظ.

  4. ادیت خیلی خیلی قشنگه.کلا خیلی مفهومیه.با چی این کارو کردی؟خوش به حالت می تونی با عکسای خودت از این کارا بکنی.من اینقده دوس دارم…این آقاهه هم خیلی خوش تیپه.خدا واسه پدر مادرش نگهش داره(می مردم اگه اینو نمی گفتم)

    raoros: سلام مریم، مرسی عزیزم، فتوشاپه، به نظر منم خوش تیپه، همون خدا نگهش داره واسه مامان باباش! (آه از ته دل) =))

    maryamss

    ژانویه 30, 2008 at 6:33 ق.ظ.

  5. عالی شده! رسما پرو! D: کلی کیف کردیم.

    پ.ن: نه بابا بمونه خونه بترشه که چی؟ P:

    BiNlaiMA

    ژانویه 30, 2008 at 1:25 ب.ظ.

  6. عالی شده! رسما پرو! D: کلی کیف کردیم.

    پ.ن: نه بابا بمونه خونه بترشه که چی؟ P:

    BiNlaiMA

    ژانویه 30, 2008 at 1:27 ب.ظ.

  7. تو هی میری هی میای! یه جا وایسا دیگه بابا

    mychamber

    ژانویه 30, 2008 at 8:38 ب.ظ.

  8. انگار يك شباهتهايي با من داري …
    عزيزم هر چند بار كه دلت خواست برو . دوباره مي توني برگردي … سه باره … چهارباره …

    parissa

    فوریه 1, 2008 at 1:04 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

