مونولوگهای من

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

مصایب شیرین یا حکایت من؛ خواندن درس را

with 3 comments

درس خوندن من:

موضوع: آزمون تاریخ موسیقی کلاسیک

تلاشهای ارزشمند من در جهت این مطالعه:

1- جلب شدن شدید توجهم به جزوه معماری جهان اسلام در حالیکه تا امشب براش تره هم خرد نمی کردم.

2- با دقت گوش دادن به فحش کاریهای 24 ساعته خانم همسایه و شوهرش که معمولاً حواسم بش نیست.

3- توجه و نگرانی نسبت به یک تکه نخ قدیمی و کلفت که از لای پتو بیرون زده.

4- افتادن به یاد خاطرات قدیمی و ماجراهای رمانتیک گذشته!

5- افتادن به یاد خودکار استدلر مفقودم که فقط چند روز عمر کرده بود.

6- جلب شدن توجهم به فصل گام ها در حالیکه هیچ ربطی نداره ولی من کلاً به دانش و هنر علاقمندم خوب.

7- افتادن به یاد خاطرات مفید استاد خواص که گفت توی کوه شلوار لی اش از وسط 2 نصف شده و مقادیری هرهر و کرکر در ساعت 2 بامداد.

8- ساعت 2 و 12 دقیقه بامداد و من اندر خم کوچه (صفحه) اول قرون وسطی هستم و خوب خاک تو سرم، می گیرم می خوابم! سنگین تره!

 

 

پی نوشت روشنفکرانه: با اینکه صفحه اولم و هیچی به هیچی، ولی از دید حرفه ای و روشنفکرانه که به قضیه نگاه می کنم، می بینم که نه فقط من، بلکه موسیقی داخلی و رسمی ایران هم اندر خم همان کوچه اول قرون وسطی است، باور ندارید؟ >>>>

ویژگی موسیقی در دوران قرون وسطی:

موسیقیدانان: کشیش های کلیسا (همون ارشاد خودمون)

ممنوعیت خواندن زنان

ممنوعیت استفاده از ساز

و ….

شب خوش!

Written by raoros

فوریه 5, 2008 در 11:26 ب.ظ.

نوشته شده در روزانه

Tagged with , , , , , ,

3 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. عجب !!!!

    چقدر شما هم درس میخونید … من که حیروون موندم !!!

    بشین یه خورده استراحت هم بکن !

    هه هه !!🙂

    عرفان

    فوریه 6, 2008 at 3:04 ق.ظ.

  2. محمد کشوری

    فوریه 6, 2008 at 5:31 ق.ظ.

  3. ولی خدا وکیلیش این ویژگی موسیقی سنتی نیست.ویژگی موسیقی که ملت اسمشو گذاشتن سنتی😦 خیلی ناراحت کننده است که ما تازه داریم میرسیم به قرون وسطی😦

    maryamss

    فوریه 6, 2008 at 9:27 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

